![]() |
Wat heeft de Koning 'verloren' in Congo?
Congo-reis koning Filip: ‘Deze missie lukt alleen als hij met gewone Congolezen praat’
Nog maar wat volk naar België halen en wat onnozele praat gaan verkopen of zie ik die reis te zwartgallig in. Bij deze neem ik nog een slokje azijn. :| |
Citaat:
|
En wat heeft al dat aanhangsel daar te zoeken? De Croo, Kitir, Derminne....
Ons geld gaan wegschenken? |
Congo zou een kolonie zijn van Engeland
|
Citaat:
Waarschijnlijk gepaard met een zak geld van de Vlamingen (De Walen hebben sowieso niets). |
Citaat:
Leopold II is zelfs nooit in congo geweest. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom moeten de Vlamingen van nu betalen wat de Franstalige elite indertijd daar heeft uitgestoken? Trouwens waar blijft de vergoeding voor de vermoorde nonnetjes en paters? Oh ja ! Zij hebben hun hemel op die wijze verdiend. |
Citaat:
Hitler heeft ook nooit eigenhandig iemand vergast. |
Citaat:
|
Citaat:
Is die huidige machtshebber niet de corruptie zelve? Hij heeft niet eens op een zuivere manier de verkiezingen gewonnen. Aan zo'n regime herstelbetalingen doen, dat is een beetje als geld naar een Nigeriaanse oplichter sturen omdat je "Nigeria er wilt bovenop helpen". |
Citaat:
En wat die “excuses” vanwege Filip betreft: waarom eigenlijk? Ik denk dat het goede dat wij in Congo hebben gedaan het foute vele malen overtreft. Wanneer wij, onder druk van de UNO in 1960 dat land verlaten hebben was het voorzien van een infrastructuur om U tegen te zeggen. Op enkele jaren tijd was het volledig naar de kloten en klaagden veel inianders dat ze wel heimwee hadden naar de tijd dat “les Belges” er waren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Filipus kan misschien patatten met saucissen gaan zingen en een hoop euro's achter laten.
Pauvre belgikske. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be