![]() |
The Mall - Shoppingcenter. Bestaat dat nog?
Bij het bekijken van Stranger Things 3 vroeg ik het mij af. Hier in de buurt is dat nooit iets geweest. Er zijn hier wel de ‘shoppingsteenwegen’ zoals rond Kampenhout-Sas en Korbeek-Lo.
Wijnegem Shopping Center, bestaat dat nog? |
Wijnegem? Jazeker. Ik ga er niet graag heen, maar dat is er nog.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk niks zoals die malls zoals in de US of A maar toch. https://www.youtube.com/watch?v=CAeFPZ-yXYM Mallrats als je nog wat inspiratie wil opdoen, met Jay and Silent Bob. |
qualificeert City2 als mall ? Of Woluwe Shopping Center ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ja, zo iets als die Malls is vrij uniek. |
ah ok. K&k
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en het Gouden Kruispunt wil ik eens zien
|
Als AFOL is Wijnegem wel gevaarlijk :-P
De 4geeks is ook wel leuk. |
Ik bolde vroeger al wel eens tot aan de MAKRO te Deurne, ook best gevaarlijke kruispunten aldaar.
Nieuw: Russische supermarkt strijkt neer in België: 'Oorlog? Ik kijk naar mijn portemonnee' U helpt vriendelijk mee om hen centjes te laten verdienen om wapens te kunnen 'kopen/maken' Yeah right :roll: |
Is Neo in Brussel al open ?
|
?
"The Mall" "The Strip" Zo van die tempels/ plaatsen met veel neon reclame, ongezond eten en pure consumptie. |
Een café. Bestaat dat nog?
Ik ben hier Amerikaanse TV aan het zien. En blijkbaar is de grootste activiteit met de auto van consumptie tempel naar consumptie tempel gaan. Heel erg.... Lijkt wel IJsland. Van die Tokkies die in hun auto drinken. |
Blijkbaar is er dan een hele sector van mensen die je motiveren om het uitgereden pad te blijven bewandelen.
Want die anderen die zijn allemaal niet zo tevreden. Dat zijn de paria, de overschot, het rare publiek, die snappen niet dat je van dom consumeren super gelukkig wordt. Staat je hart in de fik ofzo? Het andere is weer 1 of andere tiran die de maatschappij wilt ordenen. Dat kan niet... De plunderingen, het vuur, de chaos. Kak in de broek.... Prrrt. Religie dan maar? Opium voor de massa.... Alle deuren dichtgegooid? ^^ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be