![]() |
Waar oh waar?
Waar ter wereld kan je nog in volle vrijheid leven zonder het risico afgeschoten te worden als je gaat winkelen of naar school gaat? Iemand suggesties?
|
in Vietnam zijn ze te arm om een wapen te kopen
|
In Siberië?
|
Ik dacht bij de amish, maar helaas...
Citaat:
|
Citaat:
Ik begrijp trouwens de angst voor dat risico niet. De kans om te sterven aan "afgeschoten worden" is veel en veel kleiner dan gelijk welke andere doodsoorzaak in westerse landen, zoals autorijden of zo. "afgeschoten worden" is nu ECHT geen enkel probleem waar je wakker moet van liggen zou ik denken. Hoeveel jaarlijkse doden zijn er "door afgeschoten te zijn" in Belgie bijvoorbeeld ? Wetende dat we normaal gezien rond de 100 000 doden hebben van "normale" oorzaken ? |
Citaat:
|
Citaat:
Wel als vrijgezel als je niet het risico wilt lopen te worden vergiftigd of zo. 't Probleem is dan wel dat er geen winkels zijn. Leven van eigen kweek. |
Citaat:
Enorme lappen grond waar geen persoon komt. Daar kan je prima jezelf zijn zonder gezeik. |
Citaat:
|
Als je steekpartij en school in een zoekmachine ingeeft is het bij ons toch ook niet echt om naar huis te schrijven veilig ...
|
Niet meer winkelen en thuisonderwijs aanraden.
Ik ben waarschijnlijk den eerste ter wereld die school afraadt. |
Citaat:
|
Citaat:
De enige plaats die nog rust zou kunnen bieden zijn 'de eeuwige jachtvelden zelf' misschien? :roll: |
Citaat:
Als die overstelpt worden door de muzelmannen met hun 40 maagden ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be