![]() |
enquête HLN over sokken in Jesus sandalen
HLN organiseert een poll over wat hun lezers denken van de absolute horror : sokken dragen in sandalen.
Momenteel staat de teller op 2472 stemmers, 72% is absoluut tegen en 28% is pro. Die laatsten zijn waarschijnlijk het type dat met een voetbalshort en hawaihemd rondloopt, plus een wit petje op hun kop. Vraag : ligt hier geen taak voor de gemeente besturen om dit via het politiereglement te verbieden ? Het is aanstootgevend en verloedert het straatbeeld, buitenlandse toeristen die dit zien moeten denken dat er hier veel mentaal gehandicapten rondlopen. https://www.hln.be/mode-en-beauty/ni...rond~ad5f3e9d/ |
Geen poll nodig, het mag van God.
Leve Belgie. |
Citaat:
Hoofddoek, boerka, ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() Witte kousen in sandalen ? Geen probleem voor mij. |
Net omdat erop neer gekeken wordt, ga ik het beginnen doen se.
En niet zomaar kousen, *trigger warning*: witte sportkousen :twisted: Tot aan de knie opgegrokken. ![]() |
Citaat:
|
Ik draag niet vaak genoeg sandalen of loop op blote voeten, dat het velleke van mijn tenen en voeten genoeg bestand is tegen zomerse zonnestralen.
Dus: kousen in mijn sandalen. Jonge deernes denken mogelijks dat ik dan wel een echte boomer ben. Da's zelfs niet spijtig. Van die categorie kan ik er toch geen meer binnen doen, tenzij mits betaling. En: Om de x jaar slaat die mode toch om. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat al even erg is, dat zijn vrouwen die denken dat ze onder alles witte sportsletsen kunnen dragen.
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ben jij die ene zonderling op het strand die sokken draagt ? ![]() |
https://www.hln.be/mode-en-beauty/ni...rond~ad5f3e9d/
De teller staat op 2883 ondertussen, 73% is absoluut tegen, 27% doolt nog. Duidelijke meerderheid, in de republiek Vlaanderen moet dit dus verboden worden. Dit mag nooit meer gebeuren ! ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
De huidige kuist de vloer van je huisbazin 'r woonst niet echt goed. Dat zie ik op je fotoke! |
Citaat:
En daarop een broek opgetrokken met bretellen als 3/4 broek. Een hemd met rode ruiten in mijn broek gestopt. en mijn haar supervettig van die goedkope gekleurde gele gel van de witte producten. Er zijn al grondige hervormingen gebeurd. Ik dacht eerst aan een gekledere stijl omdat ik een cool zomervesje gezien heb. Maar nothing beats sandalen met sokken. Als ge dat kunt pullen kunt ge alles af pullen. Deze bovenstijl vind ik ook al behoorlijk modieus (in het genre waarover we bezig zijn: white and nerdy) ![]() |
Wat vinden jullie hier dan van? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be