![]() |
Extreemrechts hommage aan Jürgen Conings grote flop.
En maar best ook. Waarom een held maken van iemand die anderen wenst te vermoorden. Wat bezielt die extreemrechtsen toch?
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220611_95357245 Citaat:
|
Ik ben teleurgesteld qua complottheorieën daar rond.
Zeer teleurstellend.n |
Citaat:
Waarom ben jij eigenlijk zo onverdraagzaam? Is dat uw hobby? |
Citaat:
Anderzijds: er waren er maar 25 ... 't Moet zijn dat er heel wat andere extreem-rechtsen veel gematigder zijn dan dat de linkiewinkies willen voorhouden. |
Citaat:
|
Jurgen Conings bevindt zich ondertussen in het archief van politics.be
|
Citaat:
|
Toch apart. Herdacht worden op de dag dat je zo hard begon te ontbinden dat je werd gevonden.
Het event werd gesponsord door Febreze. |
Van ieder punctueel krantenartikel een maatschappelijk probleem maken vind ik not done.
JC heeft zijn tijd gehad. |
Citaat:
|
Collectieve zelfmoord?
|
Citaat:
Normaal weet jij toch van die aarts-erfzonde? |
Citaat:
|
Gaan we voor iedere bijeenkomst van 24 man en een paardenkop een draad opstarten?
|
Citaat:
Volgens het verhaal - want uiteindelijk weten we nu dat wat er over JC gezegd werd, deel uitmaakte van een totaal opgezet propaganda verhaal en we weten dus totaal niet wat JC zelf wilde - zou JC een van de ideologische inspirators van de ergste aanslag op onze fundamentele burgervrijheden hebben willen liquideren. Dat op zich kan toch niks anders dan bewonderenswaardig zijn, niewaar ? Of ben jij misschien van mening dat gans die kliek die in ons land, zoals in vele westerse landen, de grote meerderheid hun vrijheden heeft afgenomen, hun levensjaren heeft verknoeid, en de economie - zoals we nu zien - zwaar gehavend hebben in navolging van het totalitaire regime in China, vrijuit mogen gaan ? Meer nog, ben jij een van die collaborateurs met die vijanden van het volk die nog stiekem bewondering hebben voor het fascisme dat ons overkomen is ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
De 25 aanwezigen legden een rouwkrans neer. Ze wilden uitdrukkelijk niet op de foto.
:lol: Bende losers herdenkt een mede-loser. Weinig nieuwswaardig denk ik dan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be