![]() |
mijn #vleesetende plantjes xD
Summer komt eraan.. dus ik anticipeer al de vele vliegjes + MUGGEN :shocked!:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zijn ze niet mooi ^^ #Bee-Yooooo-Tee-Ful! |
(Er zijn er nog hoor maar nog niet verpot/fotoke v getrokken xD)
|
Every day they grow + thrive... it's amazing to witness..... #A-maaa-ZING!
|
Citaat:
Gros komt hier gewoon van de Delhaize, maar dan doorgekweekt door groter over te planten na deftige snoei. |
Aan kruiden ben ik nog niet begonnen, enkel wat chili pepper lol....
Voorlopig concentreer ik me op de flesh eaters....... (nog wat fotokes getrokken daarnet :-):-) xD): ![]() (Als je goed kijkt zie je dat hij nieuwe aanmaakt cf. ih midden die fijne 'draadjes'); it's fascinating to see al zeg ik het zelf xD ![]() En ze werken echt goed. Er zat hier afgelopen nacht een dikke mug. Ewel die is nu #WEG! #hehehehe xD :BIG: |
Ge moet die af en toe ne goeie steak geven.
|
Met één mug gaat dat daar voor die hele hoop niet goed gaan komen hé...
|
Dat gaat dus nog de vensters open zetten worden om de planten eten te geven....
|
Ramen staan al gedeeltelijk open, zelfs gesloten zitten er steeds van die mini vliegjes & muggen binnen..... vooral in dd zomer..........
|
Lol, watching Little shop of horrors right now, (the older version with Jack Nicholson).... it's quite good I must say. I'm a little ashamed for not having viewed it earlier as I only vaguely knew about it by name xD
![]() |
Citaat:
Zoals Herr Flick al zegt ,een goede steak tartaar versnijden en hun geven, daar staan ze kloek van...:lol: |
o_0
|
Serieus nu , te veel van die vleesetende soort planten in een beperkte ruimte houden is nefast voor hun ontwikkeling ....
Het gaat om het voedselaanbod ,die planten moeten uiteindelijk een overlevingsstrijd gaan uitvechten... |
No kidding maar dat eet zelfs muizen.... (niet degene die ik heb staan maar de pitcher plant):
https://www.smithsonianmag.com/video...easts-on-mice/ ![]() Had er echt nog nooit van gehoord 8O8O8O8O |
Hum ik lees hier dat Darwin ze effectief stukjes vlees voerde, ook hardgekookt ei & erwtjes... anything including proteïne..... mon dieu ik leer bij 8O8O comme quoi men iedere dag bijleert xD
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Meer zoals een Ruslandse lagere levensvorm. :x |
Ge moet dat zeker niet extra bijvoeden.
Die vallen gaan maar een paar keer open en toe, om dan af te sterven en een nieuwe scheut te geven. Je mag die zelfs geen voedingswater noch rijke grond geven. Gewoon turf en regenwater of spa is voldoende. Kraantjeswater is slecht, universele potgrond ook. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be