![]() |
België bijzonder in trek bij asielzoekers
Zo blijkt.
De helft heeft reeds een aanvraag ingediend in een ander land, toch reizen ze door naar ons land, het Mekka van de asielzoekers. Daarnaast blijkt ook dat 2/3 van de asielzoekers die hier aankomen geen recht hebben op asiel. |
Citaat:
Is wat wij vroeger 'ons land' noemden verkocht? |
Citaat:
Want dat is voor de grote meerderheid van de asielzoekers die in Europa aankomen de plek waar ze willen geraken. Ik denk dat ons land niet zozeer vanwege zichzelf zou populair is, maar als tussenstation naar het Verenigd Koninkrijk. |
Citaat:
|
Citaat:
De toestroom naar de UK & de EU andere landen Australië... dient eerstdaags een halt toegeroepen te worden. Laten wij even terugblikken naar toen deze volksverhuizingen nog zo geen bestaan kenden of toch zo geen wildgroei kende zoals het nu aan de gang is. Ach, dit vergat ik: het is- en blijft *kassa*kassa* waarschijnlijk voor sommigen. België bijzonder in trek bij asielzoekers Wie gaat er reclameren als je alles zomaar voorgeschoteld krijgt? 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zou dat te maken kunnen hebben met onze sociale voorzieningen (waarvan wijzelf al steeds minder gebruik meer van kunnen maken) alles-gratis-op-de-kap van de belastingbetalende bevolking met de hoogste belastingen waarvan de criminele politiek maar blijft uitdelen en zelfs reclame gaat maken overal? Trouwens: het waren toch alleen oorlogsvluchtelingen die mochten komen? We moesten die arme dutskes toch helpen door solidair te zijn? Wie uit een veilig land kwam, mocht toch niet binnen? :roll: Elke smoes is goed voor de omvolking: oorlog, voedselcrisis, klimaatcrisis etc...dat noemen ze allemaal asielzoekers. Intussen zit de halve wereld al hier en ziet het zwart van dat volk. |
Vanmorgen op de radio.
20.000 asielzoekers en 50.000 Oekraïners zijn de laatste maanden in België aangespoeld. Het Rode Kruis zoekt een paar honderd medewerkers om deze allemaal op te vangen.... Wie sponsort dat Rode Kruis? En ondertussen in Pepinster....of de terugbetaling van de revolutionaire medicatie tegen cystic fibrosis...sorry, geen geld. |
Ik stel een verplicht, onbezoldigde cumul voor politiekers voor als vrijwilligers van het rode kruis om de vluchtelingen op te vangen die zij toelaten. Zij hebben er de tijd voor.
Dan kunnen ze hun empathie ook eens tonen ipv er alleen maar over te lullen. Het wordt tijd dat politici ook hun steentje bijdragen al is het nog steeds niet als gelijkwaardige, belastingbetalende burgers. :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar daarvoor moet je bereid zijn na te denken. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar zoek eens in mijn berichten. Ik schreef al meermaals dat het gebrek aan middelen, ook Vlaamse, en hulp voor de getroffenen in Pepinster en omstreken een pure schande en een Westers land onwaardig zijn. en, Voor de 1000 patiënten van CF is er geen geld om het medicijn terug te betalen die hun een actief, productief, symptoomvrij en normaal, aan de gemeenschap bijdragend leven zou schenken. Neen, men laat ze liever met vergoedingen allerlei en gigantische medische kosten thuis rotten. Een onland is dit België/Vlaanderen, niet meer maar zeker ook niet minder. |
Citaat:
Ik zag gisteren op NPO een debat over de gevolgen in Nederland. Net dezelfde situatie: mensen die getuigden dat ze een jaar later nog steeds moeten logeren bij verwanten, schade die nog niet is vergoed. |
Citaat:
En voor eigen volk is er nooit geld, dat is door de "weg-met-jullie/eigen volk" van politieke verraders van eigen bodem die ons belastinggeld uitdelen aan de hele wereld. |
Citaat:
"Maar daarvoor moet je bereid zijn na te denken." |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be