![]() |
Meer dan 2 kindjes per gezin te schadelijk voor milieu
Citaat:
|
Citaat:
Maar de groenen en roden zullen natuurlijk dwars gaan liggen, want dat is in het nadeel van de meeste van hun kiezers. Voor de groene partij, die steeds waarschuwt voor de ecologische voetafdruk, is de bevolkingsexplosie geen issue. Hallucinant. |
Citaat:
Allen die de laatste 40 jaar uit gezinnen kwamen van meer dan 2 kinderen, afmaken. |
er moet minstens 2,1 kindjes per koppel zijn om de bevolking nog maar op peil te houden want er zijn soms sterfgevallen door ziekte of ongeluk
|
Citaat:
https://www.hln.be/binnenland/crevit....google.com%2F |
Citaat:
|
Citaat:
|
ipv kweken moet er uitgeroeid worden
|
Citaat:
Belangrijkste? De tijd is al lang voorbij dat de pastoors, uiteraard met CVP-signatuur, langskwamen om toch nog maar een zesde of zevende kindje te maken. Nu zijn de islamieten de kweekvijver geworden voor toekomstige kiezers van linksgroen en rood. |
Citaat:
Moeten we eerst niet de Afrikaanse bevolking terug naar een paar miljoen herleiden voor we beginnen te neuten hier ? |
Citaat:
Ik begrijp nu dat er vroeger meer roepingen waren :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"mijn stelling is..."
euheu ik zou er max maar 2 mogen hebben, terwijl Afrika ondertussen explodeert... Ga daar maar dat evangelie prediken |
Citaat:
|
Citaat:
Met de hedendaagse levensstandaard, en alleen maar hernieuwbaar, zal het met een pak minder moeten. |
Citaat:
|
Citaat:
Terwijl de bevolking in Europa stabiel is en eventueel enkel maar stijgt door "import", zouden wij ons moeten beperken terwijl ze in Afrika gelijk konijnen kweken en daar dat mooie natuurreservaat hebben omgedoopt tot een armoedig mierennest. |
Citaat:
in een mierennest is er nog tenminste een structuur |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be