Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Last met temperatuurregeling. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=265271)

IJsboer 17 juni 2022 12:21

Last met temperatuurregeling.

Ik heb een vraagje. Ik krijg mijn airco niet goed geregeld. Als ik hem uitzet heb ik het te warm, en als ik hem aanzet te koud en moet ik een trui aandoen. Ik kan natuurlijk wat in mijn zwembad gaan zwemmen, maar dan moet ik helemaal naar buiten gaan en dat is echt ver stappen in een huis zoals het mijne.

Niet gemakkelijk allemaal... :-(

TV-verslaafde 17 juni 2022 12:38

Sta om 6u op.

Ga terug slapen om 14u.

Leef s nachts.

:lol:

IJsboer 17 juni 2022 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 9979057)
Sta om 6u op.

Ga terug slapen om 14u.

Leef s nachts.

:lol:

Dat is vandaag al vaak het geval, Mijn aandelen van Tesla en Amazon die ik 15 jaar geleden heb gekocht ondervinden veel last van volatiliteit dus hou ik 's nachts in de gaten.

Herr Flick 17 juni 2022 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 9979054)
Ik heb een vraagje. Ik krijg mijn airco niet goed geregeld. Als ik hem uitzet heb ik het te warm, en als ik hem aanzet te koud en moet ik een trui aandoen. Ik kan natuurlijk wat in mijn zwembad gaan zwemmen, maar dan moet ik helemaal naar buiten gaan en dat is echt ver stappen in een huis zoals het mijne.

koop u zo een step om van uw living naar uw zwembad te rijden of een golfkarreke of een ellentrieke porsche als de gangen breed genoeg zijn.

jad°relen°ir 17 juni 2022 12:46

Citaat:

Hoe? Hebt gij binnen geen zwembad dan?

TV-verslaafde 17 juni 2022 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 9979059)
Dat is vandaag al vaak het geval, Mijn aandelen van Tesla en Amazon die ik 15 jaar geleden heb gekocht ondervinden veel last van volatiliteit dus hou ik 's nachts in de gaten.

Alle verveling weggenomen.
Alle basisbehoeften vervuld.
Allemaal een klein aandeel.

En toch zit je nog te azen op de grote slag? Men kan nooit genoeg geld hebben. :lol:

Op grote voet voor 10 jaar en dan wat brommen? Je hebt het wel gehad hé.

Ze zijn allemaal hetzelfde, Amerikanen. Revolver in de la. Mes in de rug. Je bent een grote pief nu...

:twisted:

Dadeemelee 17 juni 2022 13:17

Citaat:

Stel: ge wilt 22°C hebben:
Zet uw airco op Max en uw verwarming op 22°C.
Fixed.

Werkt ook met andere temperaturen. :silly:

patrickve 17 juni 2022 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir (Bericht 9979061)
Hoe? Hebt gij binnen geen zwembad dan?

Het vervelende met een binnenzwembad is het opspattende water als je je prive jacht dat er in ligt laat vertrekken om naar de regelaar van uw airco te varen aan de andere kant. Dat opspattende water maakt dat de vochtigheid van de lucht verandert en een onaangenaam gevoel veroorzaakt.

Herr Flick 17 juni 2022 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9979074)
Het vervelende met een binnenzwembad is het opspattende water als je je prive jacht dat er in ligt laat vertrekken om naar de regelaar van uw airco te varen aan de andere kant. Dat opspattende water maakt dat de vochtigheid van de lucht verandert en een onaangenaam gevoel veroorzaakt.

het is iets he, ne rijke mens dat is echt om compasie mee te hebben,

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be