![]() |
Politie arresteert danserke.
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20220617_94494110
Hoe is het mogelijk dat zulke typen in België rond lopen?. Weet de politiek of de politie eigenlijk hoeveel personen er in België illegaal rondlopen? |
Dat zijn wel vragen die niemand zich gesteld heeft tot op heden.
Terwijl de immigratie-problematiek toch al een eindje bezig is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is nu de essentie van illegaal. Buiten de wet om. En hoe is het mogelijk. Bof, we hebben toch ook figuren zoals Dutroux of Koning Filip, die perfect legaal in België verblijven. En dan spreken we nog niet over de hele meute politici. |
Citaat:
|
Citaat:
Legaal, illegaal, we spreken hier wel over mensen. is dit dan beter? U bent illegaal in België, maak maar een korte wandeling door de lange mixer. We sturen wel een 100 gram bakje garnalen naar uw familie. |
Citaat:
|
Die zijn dus illegaal bezig maar ze doen er niks aan.
Als ik, als autochtoon, iets illegaals doe dan steken ze mij in den bak. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Op de vraag hoe men de grenzen zou moeten sluiten, heb ik nog geen antwoord gezien. Of hoe gaat men alle hazepaadjes en zwijnewegeltjes afsluiten en permanent controleren ? Men kan het een beetje moeilijker maken om binnen te komen maar of dat veel gaat uithalen durf ik betwijfelen. Men zou eens kunnen beginnen met alle werkplaatsen (bvb bouw school in Antwerpen) waar illegalen tewerkgesteld zijn (zeer lage lonen....) te sluiten en alle betrokken firma's (onderaannemers, hoofdaannemers....) te sluiten en de verantwoordelijke uitbaters extreme boetes op te leggen. Niet om de migratie te stoppen...maar om de hedendaagse slavernij proberen te stoppen. |
Citaat:
Simpel naar een buurland als Nederland rijden met de auto was onmogelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Via Waze waren die plaatsen snel gekend en omzeilbaar. En ik had zo het gevoel, als de camera's weg waren dat ook de controles verdwenen. MAAR Aangezien de grote massa illegalen hier niet met een auto in hun bezit aankomen, lijkt het afdichten van fiets en voetgangerspaden mij een onmogelijke zaak. Zelfs kleine starten en wegen lijken mij onmogelijk helemaal af te sluiten. En dan denk ik nog alleen maar aan de wegen die voor de hand liggen. Ik vrees dat als men als illegaal België binnen wil, dat er dan nog vele andere mogelijkheden zijn dan open en bloot langs officiële straten banen of wegen. Men kan nooit de instroom van migranten tegen houden of afstoppen. Wie dat de mensen wijsmaakt, is een zware leugenaar. Zelfs een Orban slaagt daar niet in. Die is moeten overgaan dat menselijk medeleven met illegalen strafbaar is....en nog stromen ze daar binnen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be