Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Een weekendje Brussel........... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=265299)

Zipper 19 juni 2022 16:14

Een weekendje Brussel...........

"Never a dull moment"

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220619_94326972

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/06...-in-molenbeek/

Wat mij betreft mag Magnette dat Brussel hebben

https://www.lesoir.be/449146/article...ni-souhaitable

Henri1 19 juni 2022 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9980232)

Ga je terugkeren ?

maddox 19 juni 2022 17:54

Citaat:

Fait divers, waar u nog aandacht aan besteed.

En ondertussen laat ik de gepantserde rolluiken dicht hier.

Vlad 19 juni 2022 18:22

Er was gisteren wel meer aan de hand met 'jongeren'. In verscheidene openluchtzwembaden was het weer prijs, in NMBS-stations waren vechtpartijen, ... Sprak de GVA eerst over geen incidenten en HLN over geen zware incidenten in de Nekker dan wordt nu toch toegegeven dat er weeral serieuze vechtpartijen plaatsvonden. Ook in Merksem was het prijs. Ben wel niet zeker of het Merksem in België is of ergens in Afrika ...

Rudy 19 juni 2022 18:35

Er gebeuren wekelijks dergelijke incidenten. Schieten, messteken ...
Niet echt een typisch Brussels probleem.

Henri1 19 juni 2022 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9980297)
Er gebeuren wekelijks dergelijke incidenten. Schieten, messteken ...
Niet echt een typisch Brussels probleem.

Ion Antwerpen worden granaten en oorlogswapens ingezet.

maddox 19 juni 2022 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9980308)

In Brussel plukken ze die gewoon uit de bomen in de parken.

Althans, volgens de Thalys kaper die de mist in ging.

Xenophon 19 juni 2022 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9980308)

Ja, maar heel selectief. Het is de ene gangsterbende die de politie alzo wijzen waar de leden van de andere gangsterbende wonen. Ieder om beurt.

Veel doden en gewonden zijn er nog niet gevallen bij die dingen.

fred vanhove 19 juni 2022 19:22

Citaat:

Dit vind ik dan weer eigen aan de meeste grootsteden.

De reden waarom ik persoonlijk niet in Brussel zou blijven wonen zijn van een gans andere orde.

Bhairav 20 juni 2022 03:28

Dat zijn tenminste nog echte mannen in plaats van die ruggengraatloze Vlaemsche suffe tieners die altijd binnen zitten met games en de jeugdbeweging als super avontuurlijk beschouwen.

Ik bedoel, ik lees hier veel gezeik en gezaag over dat er geen echte mannen meer zijn.
Dan zijn er die eens een goed voorbeeld geven en dan is het nog niet goed volgens die onnozele rechtse Peaky Blinders kijkende revisionistische vadsige puntkoppen die zichzelf eens geen 10 keer kunnen optrekken met hun armen.

Veel plezier met jullie Scouts-mannelijkheid.

Karel Martel B 20 juni 2022 04:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 9980440)
ruggengraatloze Vlaemsche suffe tieners

Het woord dat je zoekt is een inboorling.

Nu geef je voeding aan de leugens van racisten dat vreemdelingen zich niet willen integreren.

Bhairav 20 juni 2022 05:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 9980448)
Het woord dat je zoekt is een inboorling.

Nu geef je voeding aan de leugens van racisten dat vreemdelingen zich niet willen integreren.

Zich integreren in een hoop saaie zelf ingenomen suïcidale angsthazen.

Of heb ik dan geen punt?

Vlad 20 juni 2022 05:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 9980450)
Zich integreren in een hoop saaie zelf ingenomen suïcidale angsthazen.

Of heb ik dan geen punt?

Blijkbaar slagen zelfs werkweigeraars erin een ticketje te kopen voor het spiegelpaleis op de Sinksenfoor. :lol:

Bhairav 20 juni 2022 06:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 9980451)
Blijkbaar slagen zelfs werkweigeraars erin een ticketje te kopen voor het spiegelpaleis op de Sinksenfoor. :lol:

Gij voelt u duidelijk aangesproken door mij. Mijn verontschuldigingen.:roll::lol:

Vlad 20 juni 2022 14:31

Op de Gentse Blaarmeersen was het ook weer zover. De ingang werd opengezet om geweld te voorkomen en de redders sloten zich op toen de jongeren zich tegen hen keerden ... niet-inwoners meer inkom laten betalen helpt niet veel als je gewoon iedereen zonder ticket binnenlaat wanneer er geweld dreigt natuurlijk :roll:

Zipper 20 juni 2022 18:28

In Molenbeek kunnen ze er blijkbaar maar niet genoeg van krijgen :

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/06...-schietpartij/

Herr Flick 20 juni 2022 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 9980440)
Dat zijn tenminste nog echte mannen in plaats van die ruggengraatloze Vlaemsche suffe tieners die altijd binnen zitten met games en de jeugdbeweging als super avontuurlijk beschouwen.

Ik bedoel, ik lees hier veel gezeik en gezaag over dat er geen echte mannen meer zijn.
Dan zijn er die eens een goed voorbeeld geven en dan is het nog niet goed volgens die onnozele rechtse Peaky Blinders kijkende revisionistische vadsige puntkoppen die zichzelf eens geen 10 keer kunnen optrekken met hun armen.

Veel plezier met jullie Scouts-mannelijkheid.

Bij mij loopt ge gewoon een loodvergifteging op, ... ik moet alleen zorgen dat mijne vinger goed in shape is.

maddox 20 juni 2022 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 9980969)
Bij mij loopt ge gewoon een loodvergifteging op, ... ik moet alleen zorgen dat mijne vinger goed in shape is.

Ik kan die loodvergiftiging officieel niet bezorgen.
Maar er is keuze genoeg hoor.
Van een "barstende koppijn door interactie met een houten voorwerp", tot "teveel ijzer door introductie van een stalen voorwerp in het lichaam."

Herr Flick 20 juni 2022 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 9980696)
Op de Gentse Blaarmeersen was het ook weer zover. De ingang werd opengezet om geweld te voorkomen en de redders sloten zich op toen de jongeren zich tegen hen keerden ... niet-inwoners meer inkom laten betalen helpt niet veel als je gewoon iedereen zonder ticket binnenlaat wanneer er geweld dreigt natuurlijk :roll:

Ge lost dat dus echt op een achternoen op he, ... De sturmtroepers van de gentse flikken erop en alles bijeen drijven. Wie niet wil luisteren moet maar voelen.

En daarna een naaktfouille door de vrouwelijke flikken (en eventueel wat homo's) van het korps, publiekelijk, met den arm in de reet tot ze hun amandelen kunnen voelen. (op zoek naar drugs en verboden wapens he, ... )

De boodschap zal dan wel overkomen, ge moet gene schrik hebben.

maddox 20 juni 2022 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 9980972)
Ge lost dat dus echt op een achternoen op he, ... De sturmtroepers van de gentse flikken erop en alles bijeen drijven. Wie niet wil luisteren moet maar voelen.

Je bedoeld die groen-rood geleide slakuisers? Iets anders mogen ze niet doen hoor, sla kuisen en flitsen.
Citaat:

En daarna een naaktfouille door de vrouwelijke flikken (en eventueel wat homo's) van het korps, publiekelijk, met den arm in de reet tot ze hun amandelen kunnen voelen. (op zoek naar drugs en verboden wapens he, ... )

De boodschap zal dan wel overkomen, ge moet gene schrik hebben.
Als ik pervers en op zijn Rafiaans zou reageren "Ohlalalala, daar moet ik zijn".

Langs de andere kant, uw plan de campagne krijgt mijn goedkeuring.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be