Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Het is niet de Waal, noch de andersgelovige... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=265306)

CUFI 20 juni 2022 10:12

Het is niet de Waal, noch de andersgelovige...

... die onze maatschappij en samenleving ontwricht.
Na lange obsessieve observatie ben ik tot de vaststelling gekomen dat de Vlaming zijn identiteit/nationaliteit/cultuur opofferde aan de politieke correctheid.

Denk eens eerlijk na over deze vraag: hoeveel meningen zijn bepaald door beeldschermen? Sturen wij de democratie of stuurt de “democratie” ons?

Rudy 20 juni 2022 10:36

Meningen worden gevormd op basis van informatie.
Zolang wat we te zien of te horen krijgen geen fake informatie is zie ik geen probleem.

CUFI 20 juni 2022 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9980545)
Meningen worden gevormd op basis van informatie.
Zolang wat we te zien of te horen krijgen geen fake informatie is zie ik geen probleem.

Neen meningen worden door beeldschermen gezaaid. De goede wordt beloond en de slechte wordt gestigmatiseerd.
Dit terwijl goed en slecht van plaats wisselen of inconsequent verdeeld tegenover elkaar staan, noeme dat de politieke correctheid.

Bhairav 20 juni 2022 11:07

De Vlaming heeft nooit een deftige identiteitsbelevenis gehad. Op wat stomme lokale festiviteiten na is er amper enige vorm van folklore.
Vlamingen zijn het strijdvaardigst als ze zitten ze mekkeren over woke-gedoe.

reservespeler 20 juni 2022 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9980524)
... die onze maatschappij en samenleving ontwricht.
Na lange obsessieve observatie ben ik tot de vaststelling gekomen dat de Vlaming zijn identiteit/nationaliteit/cultuur opofferde aan de politieke correctheid.

Denk eens eerlijk na over deze vraag: hoeveel meningen zijn bepaald door beeldschermen? Sturen wij de democratie of stuurt de “democratie” ons?

U heeft een totaal verkeerd beeld.
Ik zou nog een paar jaar observeren moest ik in uw plaats zijn.

CUFI 20 juni 2022 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 9980568)
De Vlaming heeft nooit een deftige identiteitsbelevenis gehad. Op wat stomme lokale festiviteiten na is er amper enige vorm van folklore.
Vlamingen zijn het strijdvaardigst als ze zitten ze mekkeren over woke-gedoe.

Bhairav 20 juni 2022 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9980574)

Wat karotten trekken en een spuuglelijk gebouw waarbij de basiliek van Koekelberg hoogstaande architectuur lijkt. En het lijkt wel een gigantisch fallussymbool om te laten zien hoe lullig die Vlaamse mentaliteit is. :lol:

Rudy 20 juni 2022 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9980549)
Neen meningen worden door beeldschermen gezaaid. De goede wordt beloond en de slechte wordt gestigmatiseerd.
Dit terwijl goed en slecht van plaats wisselen of inconsequent verdeeld tegenover elkaar staan, noeme dat de politieke correctheid.

Ja, je hebt er die enkel Facebook als informatiebron gebruiken.
Ik zie nog altijd het verschil tussen kaf en koren.
De reguliere media doet het goed.

CUFI 20 juni 2022 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 9980580)
Wat karotten trekken en een spuuglelijk gebouw waarbij de basiliek van Koekelberg hoogstaande architectuur lijkt. En het lijkt wel een gigantisch fallussymbool om te laten zien hoe lullig die Vlaamse mentaliteit is. :lol:

Misschien eens voorbij de lengte van uw neus kijken en wat het symboliseert.

CUFI 20 juni 2022 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9980632)
Ja, je hebt er die enkel Facebook als informatiebron gebruiken.
Ik zie nog altijd het verschil tussen kaf en koren.
De reguliere media doet het goed.

Euh neen? Zowel social media als mainstream zijn in grip van derde rijkers gekomen die hun versie van de feiten inlepelen en de andere mening censureren tot stigmatiseren toe.
Zelfs Hitler was verkozen, waar plaatst dat deze fascisten en hun poppenkast?

Bhairav 20 juni 2022 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9980634)
Misschien eens voorbij de lengte van uw neus kijken en wat het symboliseert.

Boeit werkelijk niemand. Behalve een hoop zielige identiteitshoeren.

CUFI 20 juni 2022 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 9980664)
Boeit werkelijk niemand. Behalve een hoop zielige identiteitshoeren.

Dus iedereen is blij met beleidmakers die hun globalisme/derde rijk afdwingen en de volksgeest marginaliseren en zelfs kapot maken door mee te heulen met genocidale maniakken die virussen verspreiden en experimentele behandelingen afdwingen om tot een nieuw Arisch ras te komen?

reservespeler 20 juni 2022 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9980574)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be