![]() |
Niet voor mijn deur parkeren
De parkeerplaats op straat voor mijn woning is voor mijn auto en daar mag niemand anders parkeren. Doe je dat toch, dan bekras ik de wagen.
Zo zijn er nogal wat, van die auto-egoïsten die de parkeerplaats op de openbare weg voor hun huis opeisen, terwijl in feite iedereen er mag parkeren. Ga je er toch parkeren, dan maken ze van hun oren of doen ze aan vandalisme. Wat vindt u van dergelijke figuren en hoe hier iets tegen doen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus ga ik maar voor het huis van mijn buurman staan. |
Zo lang ze niet voor mijn oprit staan kan het mij niet schelen.
|
Citaat:
Dat is hoe eigendom bepaald wordt, niewaar. |
Citaat:
Niet echt intimiderend in mijn belevingwereld. Ik doe even aangifte bij de politie, en de verzekering doet de rest. Intimiderend is een maddoxje die staat te wachten om het punt duidelijk te maken. Niks krassen, niks plakken, gewoon een gesprekje. Ik ga zeker niet roepen of dreigen. |
heb al 2 keer een briefje op mijn ruit gevonden : 'u staat op mijn plaats"
|
Citaat:
Heb gezegd dat zijn buren 100% gelijk hadden. Hij was in zijn gat gebeten maar is er niet meer over begonnen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn er zo die een paar stoelen op de parkeerstrook voor hun huis zetten om die te ‘reserveren’.
|
Citaat:
Helaas is kiesvee niet eens bewust dat ze misbruik maken. |
Citaat:
Mijne camera zal wel registreren als er iemand mijn wagen bekrast. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Soms is dat toegelaten (in de stad toelating vragen aan de gemeente) als je gaat verhuizen of meubelen verwacht die geleverd worden met een verhuislift. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be