![]() |
België het land ...
België het land waar te veel misdadigers zijn t.o.v. de gevangeniscapaciteit. Dus laat men de criminelen nog eens zes maanden vroeger vrij dan de vervroegde vrijlating.
België het land waar men IS strijders terughaalt om hen hier op te sluiten in de gevangenissen die er niet zijn, zo voelen wij ons veel veiliger. België ... Vul gerust aan. |
Citaat:
De partij waar gij zo voor ijvert ligt dus aan de bron van de problemen die gij opsomt. |
Citaat:
De nagel op de kop…niets aan toe te voegen. |
We stampen gewoon alle 6 de landelijke regeringen buiten en geven ons volledig over aan Europa. Als dat geen enorme besparing oplevert, en een duidelijk beleid.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enkele weken gelden is bij Farouk de moord op Tanja Groen aan bod gekomen. Kunt ge u voorstellen dat dit nu pas gebeurt? Zij is sinds 1993 vermist. En dan te weten dat Maastricht tegen de Nederlandse grens ligt....... |
Citaat:
De realiteit blijkt anders. |
Citaat:
U gaat echt wel mee in dat sprookje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U postte hem per ongeluk in BINNENLAND…… |
Het beloofde land voor zij die van einde ende verre komen?
Een land voor de toekomst Een land voor de toekomst of met een toekomst dat kan men op huidig ogenblik wel serieus in vraag stellen. :roll: |
Citaat:
|
Da's wat ze concurrentie noemen, he Fred.
|
criminaliteitsbarometer
code rood : iedereen moet binnen blijven |
Citaat:
|
Ik vroeg me enkele weken geleden, toen ik het bericht las dat ze gevangenen vroeger vrij lieten , af waarom ze dat deden___; Nu weet ik het....Om moslima's in te zetten die ze dan in het geniep gaan vrijlaten na een tijdje zoals ze die nu in het geniep binnengehaald hebben???? Zitten er überhaupt nog in het gevang van de vorige reeksen? Of lopen die hier al rond??
|
Citaat:
Je zit met verschillende politiediensten / korpsen, als die geen goeie info uitwisseling hebben dan gaat het fout op een gegeven moment. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be