![]() |
JM Dedecker weggepromoveerd?
Jean-Marie Dedecker wil directeur worden van de topsportcentra van dit land, maar Bert De Bleiter wil dan dat hij zijn senatorspost in het federaal parlement opgeeft.
toch wel vreemd gezien er niemand problemen maakt dat ministers rustig tienduizenden euro's op zak kunnen steken door het zetelen in de raad van bestuur van verschillende bedrijven, maar om politiek neutrale bijbaan uit te oefenen, zou JM Dedecker zijn senatorzitje moeten uit handen geven.. met andere woorden: het lijkt er sterk op dat het enfant terrible van de VLD weggepromoveerd wordt. |
Ik zou hem alleszins niet missen. En van sport kent hij tenminste nog iets. 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan zo nog wel enkele postjes vinden voor jean-marie De Necker:
direkteur-coördinator van de centra voor opvang van vrouwen die slachtoffer waren van partnergeweld; protokolchef op het palais de Laeken; toegangskontroleur voor misleidende en leugenachtige gevangenisbezoekers; examinator en uitreiker van speciale rijbewijzen voor supermensen: toegelaten tot 180 per uur, liefst aan scholen ... |
Hij heeft zich daar niet mee te moeien, da's waar. Al moet ik toegeven dat mijn TV weer wat aantrekkelijker zal worden zonder zware voet.
|
Citaat:
Ze hadden Bertje beter aan die kunstige kakmachine gekoppeld inplaats van aan een ministerieel kabinet van kunstdinges. Of zou Bertje deze keer zonder colle-tout-de-SS blijven plakken als die klotige haan voor de derde keer kraait? J.M. Dedecker weet best zonder Bertje windbuil wat hij wil. |
Ik heb nochtans niet veel gehoord toen opperdemagoog Di Rupo zijn kameraad Donfut opvolgde als bestuurder bij Dexia. Allez, de politiek correcten hebben weer een reden gevonden om een tegenstander onder de mat te proberen stoppen. Maar of Dedecker zich zal laten doen? Ben ik zo zeker niet van.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Shrink: Je hoeft maar 'nee' te zeggen. Bertje: neeeeeeeeeeeeeee, ik kan niet zonder hen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be