Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   JM Dedecker weggepromoveerd? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=26536)

big bad wolf 22 december 2004 00:22

JM Dedecker weggepromoveerd?

Jean-Marie Dedecker wil directeur worden van de topsportcentra van dit land, maar Bert De Bleiter wil dan dat hij zijn senatorspost in het federaal parlement opgeeft.

toch wel vreemd gezien er niemand problemen maakt dat ministers rustig tienduizenden euro's op zak kunnen steken door het zetelen in de raad van bestuur van verschillende bedrijven, maar om politiek neutrale bijbaan uit te oefenen, zou JM Dedecker zijn senatorzitje moeten uit handen geven..

met andere woorden: het lijkt er sterk op dat het enfant terrible van de VLD weggepromoveerd wordt.

Pietje 22 december 2004 00:24

Ik zou hem alleszins niet missen. En van sport kent hij tenminste nog iets. 8)

Bobke 22 december 2004 00:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Ik zou hem alleszins niet missen. En van sport kent hij tenminste nog iets. 8)

Laten we Bertje directeur van de SMAK maken, daar kent hij ook iets van. :lol:

voicelesscharlie 22 december 2004 00:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke

Bertje is mijns inziens rijp voor de psychiatrie en ik meen dit zeer ernstig.

Jazeker 22 december 2004 00:58

Citaat:

Misschien directeur van een weeshuis vol zielige kindjes... misschien nekt de dehydratie van het continu janken hem dan.

voicelesscharlie 22 december 2004 01:01

Citaat:

Hij zou beter een atractie in de SMAK worden.Stop hem daar in een glazen kooi.

Bobke 22 december 2004 01:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie

;-)

Pietje 22 december 2004 07:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie

Meneer is psychiater ???

ancapa 22 december 2004 07:42

Citaat:

blijten bij een drama... of een smartlap van eddy wally :?

ancapa 22 december 2004 07:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Misschien directeur van een weeshuis vol zielige kindjes... misschien nekt de dehydratie van het continu janken hem dan.

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Antoon 22 december 2004 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door big bad wolf
Jean-Marie Dedecker wil directeur worden van de topsportcentra van dit land, maar Bert De Bleiter wil dan dat hij zijn senatorspost in het federaal parlement opgeeft.

toch wel vreemd gezien er niemand problemen maakt dat ministers rustig tienduizenden euro's op zak kunnen steken door het zetelen in de raad van bestuur van verschillende bedrijven, maar om politiek neutrale bijbaan uit te oefenen, zou JM Dedecker zijn senatorzitje moeten uit handen geven..

met andere woorden: het lijkt er sterk op dat het enfant terrible van de VLD weggepromoveerd wordt.

Sinda wanneer heeft Bert De Bleiter wat met de VLD te doen? Tenzij dit in overleg is geweest met de top van de VLD, dus Verhofstadt, Dewael en De Gucht, op vraag van hun meester Di Rupo.

De schoofzak 22 december 2004 10:37

Ik kan zo nog wel enkele postjes vinden voor jean-marie De Necker:
direkteur-coördinator van de centra voor opvang van vrouwen die slachtoffer waren van partnergeweld;
protokolchef op het palais de Laeken;
toegangskontroleur voor misleidende en leugenachtige gevangenisbezoekers;
examinator en uitreiker van speciale rijbewijzen voor supermensen: toegelaten tot 180 per uur, liefst aan scholen
...

VlaamseBelg 22 december 2004 11:03

Hij heeft zich daar niet mee te moeien, da's waar. Al moet ik toegeven dat mijn TV weer wat aantrekkelijker zal worden zonder zware voet.

Knuppel 22 december 2004 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door big bad wolf

Was het niet Bertje die doodging in de senaat en daarom naar Europa wilde om uiteindelijk minister te worden?

Ze hadden Bertje beter aan die kunstige kakmachine gekoppeld inplaats van aan een ministerieel kabinet van kunstdinges.
Of zou Bertje deze keer zonder colle-tout-de-SS blijven plakken als die klotige haan voor de derde keer kraait?

J.M. Dedecker weet best zonder Bertje windbuil wat hij wil.

Kristof Miele 22 december 2004 17:58

Ik heb nochtans niet veel gehoord toen opperdemagoog Di Rupo zijn kameraad Donfut opvolgde als bestuurder bij Dexia. Allez, de politiek correcten hebben weer een reden gevonden om een tegenstander onder de mat te proberen stoppen. Maar of Dedecker zich zal laten doen? Ben ik zo zeker niet van.

voicelesscharlie 22 december 2004 19:26

Citaat:

Meneer is psychiater ???

Je moet geen psychiater zijn om te zien dat diene typ gestoord is.

daiwa 22 december 2004 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Sinda wanneer heeft Bert De Bleiter wat met de VLD te doen? Tenzij dit in overleg is geweest met de top van de VLD, dus Verhofstadt, Dewael en De Gucht, op vraag van hun meester Di Rupo.

die zou met alle partijen aanpappen als hij maar minister kan blijven of worden, zielig ventje

Knuppel 22 december 2004 21:19

Citaat:

Meneer is psychiater ???

Bertje bij de psychiater: ik voel mij geleefd door de media...

Shrink: Je hoeft maar 'nee' te zeggen.

Bertje: neeeeeeeeeeeeeee, ik kan niet zonder hen!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be