![]() |
Al door een PFAS rietje gedronken ?
Aan de universiteit van Antwerpen hebben studenten PFAS ontdekt in duurzame rietjes. Plastieken rietjes werden door de overheid onder druk van de groenen verboden.
|
Citaat:
Ik gebruik geen rietjes. |
Papieren rietjes schadelijk voor gezondheid en milieu: 90 procent van aangeboden merken in België bevat PFAS
Uw tanden of uw leven! Met de groeten van 'red is the new green' ![]() |
een paard komt op café
"mag ik een cola aub?" "Met een stro-tje?" "1stro-tje? ne ganse bussel ja" |
Pfas in rietjes.
In de zakjes Royco soepjes zit er ook een plastieken zakje. Zou dat ook geen PFAS afgeven in de gevriesdroogde "soep" Rietjes zijn voor janetten. :roll: |
Citaat:
Indien wij dergelijke onzin graag zien verdwijnen, is dergelijk stevig taalgebruik inderdaad aangewezen. Hoogachtend |
rietjes dat is voor kinderen , vrouwspersonen en jeanetten.
|
Citaat:
Echte mannen zijn dus minder schadelijk voor de leefomgeving. Hoogachtend |
Citaat:
|
Gelukkig heb ik nog een voorraad van zo'n 1000 plastieken rietjes voor als de kleinkinderen komen!
|
Gelukkig heb ik nog een voorraad van zo'n 1000 plastieken rietjes voor als de kleinkinderen komen!
|
Citaat:
Toffe grootmoeder dat u bent, uw kleinkinderen vergiftigen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Rietjes oftewel strootjes worden in een deugdzaam Vlaanderen uiteraard verboden. De giftige stoffen in rietjes gaan inderdaad in de vloeistof over. Een van die giftige stoffen heeft bovendien een eierstokstofachtige (oestrogeenachtige) werking en zorgt voor een daling van teelbalstof (testosteron). Rietjes is een uiting van vadsigheid en drang om (grondstoffen) te verspillen. Besluit: rietjes zijn vadsig, schadelijk voor de volksgezondheid en de leefomgeving. Met Vilvoordse groeten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be