Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Hoe maloot, een tube tegen rood - maar straks samen in de boot (https://forum.politics.be/showthread.php?t=265364)

De Rode Willem 24 juni 2022 15:58

Hoe maloot, een tube tegen rood - maar straks samen in de boot

Hoe kinderachtig moet het zijn voor rechtse mensen ?
Tja...ieder op eigen intellectueel niveau natuurlijk.
Het is wel pijnlijk dan te moeten lezen dat de grote leider aka fluiter van de "wordt niet rood partij" gaat eten met het zingende konijn en dat de geruchten over een electoraal voorakkoord de vorm van ongeveer zekerheid hebben aangenomen.

De slogan had moeten zijn - Bent u rood, dan zitten we straks samen in de boot.

https://www.lalibre.be/belgique/poli...JHMLDRXWVWLNIE

De insteek voor discussie lijkt mij duidelijk...ofwel kunnen we het hebben over het niveau van zulke reclame. Is dat typisch rechts ? Ofwel kunnen we het hebben over de hypocrisie van een partij waarvan de voorzitter met de rood-voorzitter gaat eten en allicht waarschijnlijk reeds een voorakkoord heeft gesloten.
Stof genoeg...

fox 24 juni 2022 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9982882)
Het is wel pijnlijk dan te moeten lezen dat de grote leider aka fluiter van de "wordt niet rood partij" gaat eten met het zingende konijn en dat de geruchten over een electoraal voorakkoord de vorm van ongeveer zekerheid hebben aangenomen.

De insteek voor discussie lijkt mij duidelijk...ofwel kunnen we het hebben over het niveau van zulke reclame. Is dat typisch rechts ? Ofwel kunnen we het hebben over de hypocrisie van een partij waarvan de voorzitter met de rood-voorzitter gaat eten en allicht waarschijnlijk reeds een voorakkoord heeft gesloten.
Stof genoeg...

Vreemd dat u zich hieraan blijkbaar stoort maar niet aan de reclamecampagnes van andere partijen. Uw haat werkt blijkbaar verblindend en dat zorgt er alvast niet voor dat uw topics van een hoog niveau zijn

De Rode Willem 24 juni 2022 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 9982905)
Vreemd dat u zich hieraan blijkbaar stoort maar niet aan de reclamecampagnes van andere partijen. Uw haat werkt blijkbaar verblindend en dat zorgt er alvast niet voor dat uw topics van een hoog niveau zijn

Dat het u stoort dat ik deze belachelijkheid onder de schijnwerpers plaats, zegt genoeg.

Over welke haat hebt u het trouwens ?
Wie aan politiek doet zou moeten voorbereid dat alles wat men doet aangegrepen zal worden om in het nadeel gebruikt te worden.
Niets haat dus...gewoon een zoveelste belachelijkheid van de N-VA onder de aandacht gebracht. Dat noemen ze politiek.

Herr Flick 24 juni 2022 16:54

Citaat:

Stof genoeg...

:lol:

Wel ludiek... het gaat hier toch maar gewoon om u te beschermen tegen de grote koperen ploert in de sky, ... tis uw persvers brein dat daar weer iets achter zoekt... ;-)

Pandareus 24 juni 2022 16:57

Och, voorakkoorden dat is iets voor NA de verkiezingen boven te halen. Tussen nu en 2024 gaat het om stemmetjes ronselen. En dan zijn alle partijen uiteraard politieke tegenstanders. (behalve het Blok, dat is de vijand).

Citaat:

Qu'on les aime ou pas, il faut reconnaître qu'en matière de marketing, les nationalistes savent comment se faire remarquer.
Merk terloops op dat de marketeers bij N-VA zich goed inleven in hun doelgroep. Dit ludiek gadget is duidelijk gericht naar een publiek van jongeren, en dus houden ze het luchtig.

De Rode Willem 24 juni 2022 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 9982915)
:lol:

Wel ludiek... het gaat hier toch maar gewoon om u te beschermen tegen de grote koperen ploert in de sky, ... tis uw persvers brein dat daar weer iets achter zoekt... ;-)

A dirty mind is a joy for ever :lol:

Herr Flick 24 juni 2022 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9982922)
A dirty mind is a joy for ever :lol:

Deze spreuk onderschrijf ik voor de volle 100 % en bezorgt mij dagelijks veel plezier.

fox 24 juni 2022 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9982914)
Dat het u stoort dat ik deze belachelijkheid onder de schijnwerpers plaats, zegt genoeg.

Over welke haat hebt u het trouwens ?
Wie aan politiek doet zou moeten voorbereid dat alles wat men doet aangegrepen zal worden om in het nadeel gebruikt te worden.
Niets haat dus...gewoon een zoveelste belachelijkheid van de N-VA onder de aandacht gebracht. Dat noemen ze politiek.

Waar zeg ik dat het mij stoort? Ik heb er geen enkel probleem mee dat u zich belachelijk maakt daar enkel en alleen te focussen op 1 partij waarna u dan nog probeert te beweren dat u geen haat etaleert. Misschien eens tijd voor introspectie?

Svennies 24 juni 2022 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 9982943)
Waar zeg ik dat het mij stoort? Ik heb er geen enkel probleem mee dat u zich belachelijk maakt daar enkel en alleen te focussen op 1 partij waarna u dan nog probeert te beweren dat u geen haat etaleert. Misschien eens tijd voor introspectie?

Ach de topic starter heeft het in zijn openingspost over "intellectueel niveau "...

En dat terwijl er in zijn draadtitel een knoert van een spellingsfout te lezen is...:rofl:

De schoofzak 24 juni 2022 21:28

Beetje raar. Dat is niet de stijl van de n-va.

Maar 'k vind hem wel goed gevonden.

Karel Martel B 25 juni 2022 06:45

Citaat:

Ofwel kunnen we het hebben over de hypocrisie van een partij waarvan de voorzitter met de rood-voorzitter gaat eten en allicht waarschijnlijk reeds een voorakkoord heeft gesloten.
Stof genoeg...

Zelfs als dat waar is, waar is de hypocrisie? Elk voorakkoord is altijd voorwaardelijk op basis van voldoende gehaalde stemmen.

Een voorakkoord betekent niet dat men stopt met campagne voeren.

Of denk je dat de sossen hem ook een vetorecht gegeven hebben over de inhoud van hun campagne?

Pandareus 25 juni 2022 07:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 9982969)
Ach de topic starter heeft het in zijn openingspost over "intellectueel niveau "...

En dat terwijl er in zijn draadtitel een knoert van een spellingsfout te lezen is...:rofl:

De Rode Willem 25 juni 2022 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 9982969)

U dacht recht te hebben op twee "L"-en ?

Svennies 25 juni 2022 22:15

Gij krijgt van mij nog een klinker cadeau om tussen die twee te plaatsen....

Wat denkt ge van een u ?...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be