![]() |
Oude mannen en jongere vrouwen
Vrouwen van in de 40 die kiezen voor mannen van rond de 70.
Gewoon echte liefde of is er meer aan de hand? Ray Liotta en Jacy Nittolo. Ron Perlman and Allison Dunbar. ![]() |
ray is al dood
|
Het moet veilig gebeuren hé.
Van die fitte jonge mannetjes kunnen nog gaan lopen. Zo'n rijpere man blijft. Allemaal niet te wild, de liefde. Lauw. Dat is het beste. :lol: |
Wat is het probleem ?
|
Citaat:
Mensen zoeken er altijd van alles achter. |
Strictly Business...
Dat is geen probleem, hé? |
Omgekeerd bestaat ook.
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wil je het allemaal wel weten eigenlijk? |
Alleen de goorste rommel vanaf nu? Ben je van iedereen af...
Ik denk dat Macron eigenlijk stijf van de pillen staat en toen eh... Kreeg ie een ingeving. "Als iedereen het doet, doe ik het ook." |
Citaat:
Hier gaat het wel om de liefde, geloof ik wel. Zij was zijn lerares nl. |
Ik kan het de oude kerels niet kwalijk nemen hé... zeg nou zelf, een oud vrouwtje van over de 60, 70, of een sexy mokkeltje? Ik zou het wel weten met wie ik mijn tijd zou willen besteden mocht ik zo oud zijn...
|
Citaat:
|
Mooie vrouw, zeker voor haar leeftijd. Uiteraard dus.
|
Citaat:
|
Waarom zou dat niet ok zijn, een oudere man met een jongere vrouw of omgekeerd?
Hebben jullie daar last van ofzo? Dat gebeurt echt niet alleen bij beroemdheden hoor. Een 61-jarig familielid is nu al 5j getrouwd met een 33-jarige. Ze waren dus 56 en 28 toen ze trouwden. And guess what? Ze zijn heel gelukkig met elkaar. Op liefde staat geen leeftijd! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maat van mij is aan 52 nog vader geworden, en die hoort van zijn zoontje die nu 10 is regelmatig dat er kinderen zijn die zeggen : 'kijk, daar is je opa aan de poort om je op te halen'. Die zit een dikke 25 jaar boven de gemiddelde leeftijd van de andere ouders die daar aan de schoolpoort staan. Aan 70 nog willen vader worden lijkt me meer een poging om 'interessant' te doen dan een echte kinderwens. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be