![]() |
BDW een dansje...
Hopelijk zondig ik niet aan een dubbeldraadje. :oops:
Bart De Wever zwaait Valerie Van Peel uit met enthousiaste koppeldans op N-VA-zomerfeest in Mechelen De stoelendans? ![]() |
Citaat:
Goede move van Bart. |
Wat een komedie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Al de rest, van heel de wereld, van sport, spel, dans, zang en zuip, kunnen ze echt alles. Alles. Maar improvisatie-dansen niet. **** Ik ben niet zozeer uit op gevecht, maar wat niet goed is, vrienden, noem ik slecht en wat mijn tegenstanders ook beweren ik ga, zolang ik leef, mijn eigen weg! (Anton van Wilderode) |
ziet eruit dat een hongerige vagina in Valerie een paal voelen groeien heeft bij Bart tijdens een slow, terwijl Bart haar lieve woorden in het oor prevelde
|
Citaat:
|
Citaat:
Plaats dat maar in K& K Valerie is dan die met de gele t-shirt en het lange haar zekerst :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
werd er ook duchtig gesproken over de toekomstige rol van de N-VA. Besluit van de avond ; "Het ziet er goed uit voor de Vlaamse Onafhankelijkheid":-) |
Je ziet toch duidelijk dat dit helemaal niet ingestudeerd was. Gewoon 2 mensen die de basisbeginselen ooit eens meegekregen hebben op een cursus een hele tijd terug. Ik heb dat ook ooit nog eens een paar uur gedaan. Het resultaat is dat ik dat "even goed" kan als BDW.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be