Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Toch een anonieme poll: Tijdelijk verbod homofiele manifestaties vanwege apenpokken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=265526)

Der Wanderer 7 juli 2022 21:10

Toch een anonieme poll: Tijdelijk verbod homofiele manifestaties vanwege apenpokken

Toch een anonieme poll over dit onderwerp. De moderatie mag het andere topic afsluiten.

Aangezien het vooruitzicht gegeven is dat zogeheten "pride-events" sterk bijdragen aan de verspreiding van het apenpokkenvirus, mede door de 'zwijnerij' die er voor een behoorlijk aantal deelnemers aan gekoppeld is, kan de vraag gesteld worden. Het gaat hier nu niet over het bedenkelijke beeld dat deze events sowieso tentoonspreiden, noch om de vraag of de overheid zoiets in normale omstandigheden überhaupt moet faciliteren. Het gaat hier om het apenpokkenvirus dat in het bijzonder voor kinderen veel gevaarlijker is dan het coronavirus. Voor alle duidelijkheid: dit is een bevraging, geen eigen stellingname vanwege de gewaardeerde Wanderer.

Der Wanderer 7 juli 2022 21:15

Derde keer goede keer: DIT is de poll dus. (Ik kan blijkbaar vanuit één bepaalde browser geen polls openen zonder problemen.)

maddox 7 juli 2022 21:19

ga er van uit dat dat soort van zwijnerij ook door hetero's uitgehaald wordt, maar dat het niet opvalt.

Der Wanderer 7 juli 2022 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 9991022)
ga er van uit dat dat soort van zwijnerij ook door hetero's uitgehaald wordt, maar dat het niet opvalt.

Het gaat erom dat experts zélf aangeven dat de zogeheten "Prides" makkelijk als superspreader-events kunnen fungeren.

maddox 7 juli 2022 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer (Bericht 9991023)
Het gaat erom dat experts zélf aangeven dat de zogeheten "Prides" makkelijk als superspreader-events kunnen fungeren.

En dan, een zelf vernietigend gegeven. Probleem ook opgelost.

Der Wanderer 7 juli 2022 21:28

Overigens: het gaat in dit topic om het verband met de apenpokken maar instemmen met een 'tijdelijk verbod' impliceert dus niet dat u per se het faciliteren van dergelijke manifestaties in 'normale' omstandigheden moet goedkeuren (mocht daar enige onduidelijkheid over bestaan). Zeg dus niet: 'ik stem tegen WANT ik ben voor een permanent verbod'. Wie voor een permanent verbod zou zijn, vindt het indijken van de overdracht wellicht daarnaast mooi meegenomen. (Anders mag men zijn standpunt nader specificeren natuurlijk).

Der Wanderer 7 juli 2022 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 9991025)

De apenpokken zijn vooral gevaarlijk als ze via-via bij kinderen terechtkomen.

maddox 7 juli 2022 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer (Bericht 9991029)

Ik zie het probleem niet.

Der Wanderer 7 juli 2022 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 9991037)
Ik zie het probleem niet.

Mogelijke kindersterfte dus.

Rudy 7 juli 2022 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer (Bericht 9991007)
Toch een anonieme poll over dit onderwerp. De moderatie mag het andere topic afsluiten.

Aangezien het vooruitzicht gegeven is dat zogeheten "pride-events" sterk bijdragen aan de verspreiding van het apenpokkenvirus, mede door de 'zwijnerij' die er voor een behoorlijk aantal deelnemers aan gekoppeld is, kan de vraag gesteld worden. Het gaat hier nu niet over het bedenkelijke beeld dat deze events sowieso tentoonspreiden, noch om de vraag of de overheid zoiets in normale omstandigheden überhaupt moet faciliteren. Het gaat hier om het apenpokkenvirus dat in het bijzonder voor kinderen veel gevaarlijker is dan het coronavirus. Voor alle duidelijkheid: dit is een bevraging, geen eigen stellingname vanwege de gewaardeerde Wanderer.

Ik ben tegen het verbod, zowel tijdelijk als definitief.
Ook al zijn de prides verboden, homo's blijven homo's.
Het zijn niet de prides die de apenpokken verspreiden.
Trouwens, een tijdelijk verbod is belachelijk. Enkel goed voor de politieke gemoedsrust en het stompzinnig publiek dat daarin gelooft.

Der Wanderer 7 juli 2022 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9991045)
Ik ben tegen het verbod.
Ook al zijn de prides verboden, homo's blijven homo's.
Het zijn niet de prides die de apenpokken verspreiden.

Het gaat hier om "evenementen" die tot 100.000 mensen trekken en steevast aanleiding geven tot hyperpromiscuïteit, ook NA de 'optochten'. Dat is heus nog wat anders dan de 'reguliere' promiscuïteit in 'het milieu'. Om die reden zeggen de experts zelf dat de "Prides" het virus een goede gelegenheid geven voor een versnelde verspreiding. Toch zijn ze - raar genoeg? - tegen een verbod, ze menen dat de 'evenementen' ook dienst kunnen doen bij de 'sensibilisering' - alsof het er daardoor veel zedelijker aan toe zal gaan...

Rudy 7 juli 2022 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer (Bericht 9991050)
Het gaat hier om "evenementen" die tot 100.000 mensen trekken en steevast aanleiding geven tot hyperpromiscuïteit, ook NA de 'optochten'. Dat is heus nog wat anders dan de 'reguliere' promiscuïteit in 'het milieu'. Om die reden zeggen de experts zelf dat de "Prides" het virus een goede gelegenheid geven voor een versnelde verspreiding. Toch zijn ze - raar genoeg? - tegen een verbod, ze menen dat de 'evenementen' ook dienst kunnen doen bij de 'sensibilisering' - alsof het er daardoor veel zedelijker aan toe zal gaan...

Het doet mij denken aan SOA's. Dat elk z'n verantwoordelijkheid opneemt. Vooral tegenover zichzelf.

CUFI 7 juli 2022 23:00

Nix van al datte.

Apenpokken en de regenboogvlaggen zijn enkel maar om de homohaat te voeden zodat die narcistische psychopaten aka politici zichzelf weer in de kijker kunnen zetten.
Wacht nog efkes en ze verkopen die gemeenschappen pharmakeia/vaccins met de schijn dat ze zeldzaam zijn. ;-) Waarna het probleem pas echt zal beginnen. Zoals we pas allemaal corona kregen na massale vaccinatie.

daiwa 7 juli 2022 23:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 9991025)

Was er eens niet een kardinaal die de ziekte Aids gerechtigheid vond?

patrickve 8 juli 2022 06:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer (Bericht 9991029)

Pastoors moeten uit de stoet blijven dan.

maddox 8 juli 2022 06:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer (Bericht 9991044)
Mogelijke kindersterfte dus.

Ik zie het probleem nog steeds niet.

maddox 8 juli 2022 06:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 9991096)
Was er eens niet een kardinaal die de ziekte Aids gerechtigheid vond?

Dat kan, maar ik spreek niet over gerechtigheid.

Vlad 8 juli 2022 06:49

Tegen zelfs als het voor iedereen zou gelden.

Herr Flick 8 juli 2022 06:52

Ik mis Prins Laurent for president in de poll.

maddox 8 juli 2022 06:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 9991155)
Ik mis Prins Laurent for president in de poll.

Maar die krijgt geen apenpokken, apenpokken lijden aan Prins Laurent.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be