![]() |
Toch een anonieme poll: Tijdelijk verbod homofiele manifestaties vanwege apenpokken
Toch een anonieme poll over dit onderwerp. De moderatie mag het andere topic afsluiten.
Aangezien het vooruitzicht gegeven is dat zogeheten "pride-events" sterk bijdragen aan de verspreiding van het apenpokkenvirus, mede door de 'zwijnerij' die er voor een behoorlijk aantal deelnemers aan gekoppeld is, kan de vraag gesteld worden. Het gaat hier nu niet over het bedenkelijke beeld dat deze events sowieso tentoonspreiden, noch om de vraag of de overheid zoiets in normale omstandigheden überhaupt moet faciliteren. Het gaat hier om het apenpokkenvirus dat in het bijzonder voor kinderen veel gevaarlijker is dan het coronavirus. Voor alle duidelijkheid: dit is een bevraging, geen eigen stellingname vanwege de gewaardeerde Wanderer. |
Derde keer goede keer: DIT is de poll dus. (Ik kan blijkbaar vanuit één bepaalde browser geen polls openen zonder problemen.)
|
ga er van uit dat dat soort van zwijnerij ook door hetero's uitgehaald wordt, maar dat het niet opvalt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Overigens: het gaat in dit topic om het verband met de apenpokken maar instemmen met een 'tijdelijk verbod' impliceert dus niet dat u per se het faciliteren van dergelijke manifestaties in 'normale' omstandigheden moet goedkeuren (mocht daar enige onduidelijkheid over bestaan). Zeg dus niet: 'ik stem tegen WANT ik ben voor een permanent verbod'. Wie voor een permanent verbod zou zijn, vindt het indijken van de overdracht wellicht daarnaast mooi meegenomen. (Anders mag men zijn standpunt nader specificeren natuurlijk).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook al zijn de prides verboden, homo's blijven homo's. Het zijn niet de prides die de apenpokken verspreiden. Trouwens, een tijdelijk verbod is belachelijk. Enkel goed voor de politieke gemoedsrust en het stompzinnig publiek dat daarin gelooft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nix van al datte.
Apenpokken en de regenboogvlaggen zijn enkel maar om de homohaat te voeden zodat die narcistische psychopaten aka politici zichzelf weer in de kijker kunnen zetten. Wacht nog efkes en ze verkopen die gemeenschappen pharmakeia/vaccins met de schijn dat ze zeldzaam zijn. ;-) Waarna het probleem pas echt zal beginnen. Zoals we pas allemaal corona kregen na massale vaccinatie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tegen zelfs als het voor iedereen zou gelden.
|
Ik mis Prins Laurent for president in de poll.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be