![]() |
Psychopaten met bevoegdheid
Kunnen wij als samenleving onze politici en handhaving niet screenen op psychopathie alvorens deze bevoegdheid krijgen?
Sommigen hebben niet eens democratische bevoegdheid maar wel meer invloed dan de (niet) verkozenen. Het infecteert onze volgende generatie. We hebben betere en andere voorbeelden nodig om terug tot een beschaving te kunnen komen. Heb ik gelijk? Waarom niet? |
Citaat:
Daarop screenen gaat onze politici niet beter of slechter maken. Die "leiders" laten kiezen door kiesvee, dat is ook al geen recept voor succes. Soms komt de juiste persoon, op het juiste moment in de juiste situatie terecht, en die wordt dan later gezien als het goede voorbeeld. |
Citaat:
|
Citaat:
Wij noemen dat nu heksenverbranding. Laat dus maar zo. Tenzij een politicus er zelf over begint. Die moet dan zelf gescreend worden. Want daarover beginnen .... vind ik zeer problematisch. Begrijp je? |
er zijn psychopaten in hoge funkties , ik ken er wel een paar
|
Citaat:
En mijn kinderen doden. De miljarden spermatozoïden die ik tot nu toe heb aangemaakt, daar is er nog geen enkele van langsgekomen in een vorm die kon zeggen "Dag Pa". |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar zelf kan ik niet voor een doodstraf pleiten. Dat gaat tegen alles in waarnaartoe ik me vorm. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar inderdaad, als we IETS zouden moeten doen aan een echte psychopathie, dan is het "religieus zijn". Want dat is wat echt het volgende doet: Citaat:
Eens we een ganse generatie "religieuze onnozelaars" de mond gesnoerd hebben, denk ik dat we een veel rationeler volk zouden bekomen met veel minder beschadigde breinen. |
Citaat:
Als ge wilt dat uw dicatuur iet of wat succesvol is, dan ruimt ge alle machtwelustelingen op uit het verleden, en kijkt ge al goe wie er teveel ambitie heeft in uw huidige ploeg en die ruim je ook op of geeft ze een amabsasdeurspost in Siberie of Antartica. |
Citaat:
|
Citaat:
Noch dwingen wij gewijd water op zoals de democratie haar blind geloof in de politiek en haar blind vertrouwen in corrupte pharma bedrijven. Nu is babykilling trending. Noch zijn het de religieuzen die uw privacy schenden en steeds meer hun willetje opdringen. Het zijn niet de religieuzen die zichzelf rijk frauderen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be