![]() |
MR komt nu ook met wit konijn
De Coup d'état van België is al een tijdje aan de gang, maar dit slaat echt nergens op!
https://businessam.be/le-mr-sort-une...es-etrangeres/ Hadja Lahbib, journaliste bij de RTBF, gaat Sophie Wilmes vervangen op Buitenlandse Zaken, omdat Wilmes voor haar doodzieke echtgenoot wil zorgen. Begrip voor de gezinssituatie van Wilmes, maar totaal geen begrip voor de "opgedrongen" keuze om een journaliste (met Algerijnse roots) op een superbelangrijke post als Buitenlandse zaken te zetten! Een onervaren persoon in deze functie duwen (ze was zelf verrast), getuigd van een onmeetbare dedain van de politieke kaste ten overstaan van zijn burgers! Zij zal dus de verantwoordelijk zijn, en hou u nu vast, voor; - Buitenlandse Zaken - Europese Zaken (nooit van gehoord) - Buitenlandse Handel Eeennnn... [b]Federale Culturele Instellingen[b]!! (nooit van gehoord!!) Als nu alle alarmbellen niet afgaan binnen de Vlaamse regering, breekt mijn klomp (en ik doe die niet elke dag aan hé!). |
De islamisering blijft dus on schedule
|
bruin konijn dus
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"maar het had kunnen waar zijn" |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn punt is dat ze een journaliste, met totaal geen kennis van zaken, op één van de belangrijkste ministerposten van dit land droppen! Snappie?! |
De roots maken geen hol uit. Maar een niet verkozene vervangen door een nog minder verkozene is weer een tragische ontwikkeling in onze samenleving.
Nuja, niet dat het uitmaakt want het gros laat zich toch door den tv beïnvloeden in hun stemgedrag... Monkeys see monkeys do. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Allez! Ik mijzelf nog eens quoten voor de niet (willen) verstaanders:
Een onervaren persoon in deze functie duwen (ze was zelf verrast), getuigd van een onmeetbare dedain van de politieke kaste ten overstaan van zijn burgers! Zij zal dus de verantwoordelijk zijn, en hou u nu vast, voor; - Buitenlandse Zaken - Europese Zaken (nooit van gehoord) - Buitenlandse Handel Eeennnn... [b]Federale Culturele Instellingen[b]!! (nooit van gehoord!!) |
Citaat:
|
Citaat:
Zo gaat het moeilijk worden. Moeten we Reynders terughalen? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be