![]() |
Airco kapot gooien.
In een andere draad beweerd er iemand dat een bepaalde persoon airco's kapot gooit als die van de verkeerde persoon komt.
Wat doen jullie als jullie iets krijgen van een persoon die je niet aanstaat en hetgeen je krijgt is waardevol?
|
Bedanken maar weigeren? Of uw mening betreffende die persoon herbekijken.;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zomer van 1976 was andere koek hoor |
Citaat:
|
Citaat:
Bijv. een auto zonder airco zou ik toch niet meer willen voor dagelijks gebruik. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Toen heb ik tegen die van ons gezegd dat de volgende met airco zou geweest zijn...en dat was hij ook. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb dat eens aan de hand gehad met mijn Ford Taunus. De motor dreigde oververhit te geraken, ik vond er dus niets beters op dan de verwarming heel open te zetten. |
Ik zou weigeren.
Rare stellingname: iets kapot gooien. Doet me wel denken aan politiek geïnspireerde vakboungders die bereid zijn het bedrijf zwaar te saboteren door schade te veroorzaken aan machines edm. |
Aanvaarden
Airco laten draaien Warme uitlaat airco richting verkeerde persoon laten blazen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu, gisteren was zo'n airco meer dan welkom.
|
Citaat:
Vandaag was er regen en een pak koeler. Dat was even goed meegenomen om de vliegenramen even boven te halen en die te plaatsen ode warmte wat uit sommige kamers te halen. Zag ik op de baan veel autobestuurders met hun raam open rijden en ik dacht, dan is de airco in de wagen een 'luxe' Onlangs nog zo een ding gekocht... ![]() Dat was niet duur en het doet zijn werk. p.s. Voor de fans van: Is airco ongezond? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be