![]() |
heb je even voor mij....
Coucou Kora (op feesboek)
Zit er weer helemaal onderdoor, zoek vooral luisterend oor. Bellen kan/mag ook voor wie het zou zien zitten. 04707i0i24 (i=1) Thx |
(met gemaskerd nr bellen mag uiteraard, ik zoek vooral luisterend oor, thx)
|
Zoek professionele hulp.
|
Hopla ,het is weer zover , een paar maanden in Duffel zou een oplossing kunnen wezen...
|
Ik denk dat Bemmetje wat meer nut zou vinden in het hebben van echte vrienden.
|
Citaat:
Bon, ik heb zo mijn ideeën maar ik laat het voorlopig hier bij. Stuur desnoods een pb. Schrijven is voor zover ik weet je niet onbekend. |
Citaat:
|
Citaat:
@bembem: Het is niet ok dat je hier je telefoonnummer post. Elke gek kan je bellen. Het kan zomaar een creep zijn en dan ben je niet veilig. |
Citaat:
|
Citaat:
Als iemand een bericht stuurt, wat niet dikwijls gebeurt, ben ik wel bereid te antwoorden en daar neem ik dan ook mijn tijd voor. Maar aan de telefoon hangen. Neen, geen goed idee, en Bem zou dit best niet doen. |
Citaat:
|
Citaat:
20 jaarkes werken en je hebt een minimum pensioen. Wat zeg je? Je krijgt dat sowieso omdat je je gek liet verklaren? Het is toch niet waar zeker? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat zijn we weer lief (sommigen dan) :roll:
Ik keur het ook niet goed dat bembem haar privénummer hier te grabbel gooit. Er zijn ook meelezers op dit forum die er misbruik kunnen van maken. @bembem: ge moogt mij gerust een pb'tje sturen. Bellen doe ik echt niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bembem, als (Belgische) Koreaanse heb je uw roots in een werelddeel dat een heel rijk verleden heeft.
Verdiep je in de oosterse filosofie (Vedanta, boeddhisme, ...). In de Upanishads en Bhagavad Gita (2 van de 3 pijlers van Vedanta) worden concepten beschreven die na millennia rechtstreeks kunnen gekoppeld worden aan inzichten in de moderne psychologie, neurowetenschap, klassieke en quantum fysica, metafysica, .... Er gaat een wereld voor je open. En nee, dat helemaal niets met religie te maken. Stuur een pb en ik geef je een paar links naar boeken die de moeite zijn om je in te verdiepen. Het zal op zijn minst voor afleiding zorgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be