![]() |
Uitschelden rechts
Er worden en werden van overheidswege heel veel maatregelen genomen zodat bepaalde groepen niet meer mochten gediscrimineerd worden en verbaal op de korrel genomen worden. Hierin lijkt toch altijd één uitzondering te worden gemaakt : rechts Vlaanderen mag gewoon uitscholden worden en beschuldigd worden van racisme, fascisme en verzuring. Of, iemand die bij een bepaalde politieke partij is kan zonder pardon uit de vakbond gezet worden.
Wat vindt u van deze uitzonderingsregels ? |
uitgescholden worden kan een compliment zijn, afhankelijk van wie de beledigingen uit.
voor mij mag alles tegen iedereen gezegd worden. leve de verbale anarchie. |
Apen, na-apen lijkt me niet al te intelligent!
|
De peiling spreekt blijkbaar voor zich..
|
Citaat:
Rechts scheldt op links, en links scheldt op rechts. Kortom: geen probleem. *klikt de voorlaatste optie aan* |
Citaat:
Dubbelzinnige polls die boekdelen spreken over de overtuiging van de auteur is hier duidelijk een traditie. |
achach, links vlaanderen wordt toch ook voortdurend uitgescholden voor corrupt en te idioot om rond te lopen?
als je niet wil uitgescholden worden, blijf je eigenlijk maar beter weg van dit forum. Citaat:
|
Och, arme rechtsen. Ze schelden wel iedereen die geen VB'er is uit, maar kom.
|
Citaat:
|
Citaat:
:roll: |
viind het vooral jammer dat vele potentieel interessante discussies uitmonden in ofwel welles/nietes-spelletjes, of gewoon een rondje schelden van links naar rechts en omgekeerd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het gescheld en getier van de Piano werkt mij soms ook op de zenuwen, maar voor de rest valt dat hier nog goed mee.
|
er bloeit hier haast iets moois tussen bad wolf en raf. :oops:
kerstmis is de tijd van verzoening, mensen. hoe schoon dat toch kan zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ps: ik vind 'linkiewinkie' een scheldwoord. :roll: Ps2: kijk ook eens in deze topic van ene 'abi': linkse ratten |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be