Universalia |
22 juli 2022 07:22 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
(Bericht 9999580)
Ja wij hebben natuurlijk ook geen door de belastingbetaler gesponsord leger dat daar wat de paljas kan staan uithangen, ...
5 minuten naar dien defile gekeken, ... het marsjeren van de kadetten is iets verbeterd, maar eerlijk gezegd als het maar zo "goed" is blijf dan thuis he, ...
LT Scheisskopf uit Catch-22 zou het ze wel geleerd hebben.
|
Ik heb er zelfs niet naar gekeken naar die defilé.
Mijn moeder zapte tijdens de vele walgelijke reclameboodschappen al eens naar het muziek'festival' dat bij de defilé hoorde begonnen zo rond 21u.
De omvolking was daar een feit.
Maar ja 'ons' koningspaar zit ook veel in Congo, zou dat de reden zijn???? :?
België is gewoon 'verkocht' maar er is géén mens die het snapt laat staan het wil snappen.
Onderstaande komende van het net...
Citaat:
Zoals inmiddels in steeds breder kring bekend, zijn met name de Westerse landen bezig met een zogenaamde Great Reset. Het doel is de landen zodanig te reorganiseren dat een klein aantal uitverkorenen volledige controle krijgt over de bevolking en de natuurlijke rijkdommen. Dat is geen geringe opgave, want het betekent dat 99% van de mensen straks niets meer te vertellen heeft en al zijn vrijheden kwijt raakt. Het spreekt vanzelf dat die 99% hevig zou protesteren wanneer die waarheid tot hen doordringt. Er moeten dus rookgordijnen worden gelegd.
|
p.s.
Na een geutje azijn gedronken te hebben dacht ik dit...
Stel dat het Koningshuis in België eerstdaags opgedoekt zal worden en overgenomen zal worden door... (invuloefening)
Mensen die vroeger gestreden hebben in bepaalde oorlogen zullen daar waarschijnlijk niet met kunnen lachen?
|