Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Wordt Ieper symbool van idioot dom nationalisme een teller voor aanhangers fascisme ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=265711)

De Rode Willem 22 juli 2022 12:13

Wordt Ieper symbool van idioot dom nationalisme een teller voor aanhangers fascisme ?

https://kw.be/nieuws/cultuur/vzw-ijz...niet-weigeren/

Een neo-nazi miziekfestival....
We gaan weer maar eens kunnen vaststellen dat rond het VB een universum aan neonazistisch fascistische individuën rondvendelen in hitler-jugend pakjes

En dat net in Ieper...het stadje dat de historische getuige is dat nationalisme een idiotie is die alleen maar schade, miserie en verderf in zich draagt.

Ik zou die totale waanzin geweigerd hebben mocht ik burgemeester van Ieper zijn, naar het voorbeeld van Zwitserland
Citaat:

Een van de bands is bijvoorbeeld de toegang geweigerd in Zwitserland omdat ze te fascistisch.

fox 22 juli 2022 12:25

De burgemeester van Ieper is het blijkbaar niet eens met uw fascistisch gedachtengoed.

nabat54 22 juli 2022 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9999706)

We gaan weer maar eens kunnen vaststellen dat rond het VB een universum aan neonazistisch fascistische individuën rondvendelen in hitler-jugend pakjes

En dat net in Ieper...het stadje dat de historische getuige is dat nationalisme een idiotie is die alleen maar schade, miserie en verderf in zich draagt.

Ik zou die totale waanzin geweigerd hebben mocht ik burgemeester van Ieper zijn, naar het voorbeeld van Zwitserland

Citaat:

maar als mensen een evenement willen organiseren en zij volgen de regels, dan moeten wij dat vergunnen.”
K & K maar zekerst...

DucDEnghien 22 juli 2022 15:04

Carapils en saucissenvolk festival.

fox 22 juli 2022 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 9999764)

Klopt. Een beetje zoals de 21 juli vieringen. Even goed nationalistische onzin.

Ke Nan 22 juli 2022 16:39

Rechts en hun korte broekskes.

Weyland 22 juli 2022 17:31

Citaat:

Altijd gedacht dat het Waals bier was, maar het is Vloms. Nondedzju.

quercus 22 juli 2022 17:34

Citaat:

Bwa… een saucis van goede kwaliteit, gemaakt met vlees van een gezond gekweekt varken is niet te versmaden hoor.

Xenophon 22 juli 2022 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 9999801)
Bwa… een saucis van goede kwaliteit, gemaakt met vlees van een gezond gekweekt varken is niet te versmaden hoor.

Poolse gerookte worsten, mmmmm...

Dadeemelee 22 juli 2022 19:33

Nazi popfestival. Het is eens wat anders. Gaat Wagner ook komen?

Boduo 22 juli 2022 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9999706)

Ieper is "de stad van de vrede"
Wat jij hier schrijft is goedkope prietpraat.
Ben je ooit in Ieper of Poperinge geweest ?
Neen ?

Neen ?

Xenophon 22 juli 2022 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9999824)
Nazi popfestival. Het is eens wat anders. Gaat Wagner ook komen?

Benny Wagner komt zeker, met zijn kraam, hij verkoopt hamburgers.

Dadeemelee 22 juli 2022 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9999830)
Benny Wagner komt zeker, met zijn kraam, hij verkoopt hamburgers.

Nazipukkel pop! :lol:

Vlad 23 juli 2022 06:50

Waarom zou rechts zich nog laten verdelen of beperken ?

Als Van Ranst met Marokkaanse fascisten de annexatie van de Westelijke Sahara mag vieren, als Voorruit samen met de communisten van de PVDA+ regeert in Eeklo, als Turken de Grijze Wolven een hand boven het hoofd houden, als wokes en groenen geen afstand nemen van de Moslimbroederschap, als links extreem links blijft omarmen, als links de vuist in de lucht steekt met miljoenenmoordenaars als Stalin, Mao, Kim en Pot, als de links reactionaire armoede verspreidende consuminderaars niet de wacht worden aangezegd, als nationalisten handjekap blijven goedpraten, minimaliseren of rationaliseren, ...

Iedereen die door die inclusieven wordt uitgesloten is welkom. Lang leve de neo-Nazies, fascisten, complotdenkers, wappies, katholieke fundamentalisten, rechtse reactionairen, ... . Weg met het deugen, het cancelen, de politieke correctheid ! Niks excuses, niks afstand nemen van, ... omarm de tegencultuur! Gekleden schoenen of bottinnen, netjes gekapt, lang haar of skinhead, maakt niet uit, diversiteit! :twisted:

Herr Flick 23 juli 2022 06:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 9999801)

100 % pur pork, ... t zal wel zijn, een goed stukske van t verkske

Maar hunne cara pils mogen ze houden, dat is goed voor slakken mee te vangen en aan communisten uit te delen om ze kalm te houden in hun kraakpand.

De 5% van Sint-Bernardus of Westmalle is een veel beter alternatief.

Herr Flick 23 juli 2022 06:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 9999982)
Waarom zou rechts zich nog laten verdelen of beperken ?

Als Van Ranst met Marokkaanse fascisten de annexatie van de Westelijke Sahara mag vieren, als Voorruit samen met de communisten van de PVDA+ regeert in Eeklo, als Turken de Grijze Wolven een hand boven het hoofd houden, als wokes en groenen geen afstand nemen van de Moslimbroederschap, als links extreem links blijft omarmen, als links de vuist in de lucht steekt met miljoenenmoordenaars als Stalin, Mao, Kim en Pot, als de links reactionaire armoede verspreidende consuminderaars niet de wacht worden aangezegd, als nationalisten handjekap blijven goedpraten, minimaliseren of rationaliseren, ...

Iedereen die door die inclusieven wordt uitgesloten is welkom. Lang leve de neo-Nazies, fascisten, complotdenkers, wappies, katholieke fundamentalisten, rechtse reactionairen, ... . Weg met het deugen, het cancelen, de politieke correctheid ! Niks excuses, niks afstand nemen van, ... omarm de tegencultuur! Gekleden schoenen of bottinnen, netjes gekapt, lang haar of skinhead, maakt niet uit, diversiteit! :twisted:

:lol::lol::lol: ik voel mij al helemaal thuis.

Bhairav 23 juli 2022 07:15

Wedden dat het percentage inteelt groter is bij dit kutvolk?

Xenophon 23 juli 2022 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9999844)
Nazipukkel pop! :lol:

Bestaat dat originele communistische Pukkelpop nog eigenlijk?

DucDEnghien 23 juli 2022 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 9999987)
:lol::lol::lol: ik voel mij al helemaal thuis.

De carapils brigade, saucis macht frei.

Pol Dolf 23 juli 2022 15:39

en up

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be