![]() |
Geloven dat Jurgen Conings vermoord is
Dat is nu toch echt iets voor marginaal oliedom barakkenvolk?
Of is dat een teken van kritisch zijn over maatschappelijke gebeurtenissen? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik durf wedden dat die zijn "volgelingen" vaak dezelfde sentimentele irrationele domme blik hebben. Daar kunnen ze zich inleven... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien is geloven dat hij vermoord is wel iets voor echte mannen. Een beetje een stoer onderwerp waar mannen onder elkaar, met een pint erbij, kunnen over morren tegen elkaar zoals ze bijvoorbeeld over auto-onderdelen, brommers of heftrucks praten. Een beetje zoals "rubarber rubarber", maar dan "jurregen jurregen".
Misschien kunnen jullie zo jullie testosteron eindelijk eens een beetje doen stijgen. |
![]() |
Geloven dat bosbranden gevolg zijn van klimaatverandering...
...en niet van brandstichting, dat is nu toch iets voor marginaal boshuttenvolk zonder eigen mening?
|
foto's hete hindoe meiden he
Citaat:
ja stoere praat he, houden meiden van, echte mannentalk is stoer en hard als een stijve LUL. LULpraatjes meiden nat praten hahha hoe doe je dat als echte MAN?? Jurgen Conings story is raar, ik snap nog steeds niet wat hij had misdaan en waarvan hij verdacht werd. Hij dreigde een beetje, ok gewoon stoere praat, hij had genoeg scherpe munitie dus hij kon makkelijk een Rambo aktie op touw zetten en dan laatste kogel voor zichzelf. Had hij een manifest?? OMVOLKING is een echte VARKENScylus paar flinke superstormen en al die vette import varkentjes zijn lekker gewassen en gesneden in de braadpannen. |
Citaat:
|
Streepje passende muziek: https://www.youtube.com/watch?v=Bgbdhx9l2ZA
|
Citaat:
Dat past wel samen met het geloof dat JC vermoord werd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*geeuw* |
Citaat:
![]() :rofl: |
Citaat:
Nee zelf moet ik daar ook niet van weten, maar in vergelijking met JC heeft dit volk meer verstand in hun kop. Ik loofde hen zeker niet. |
Misschien dat voor ander marginalen weer dat het geloof in een moord op Jurgen Conings voor een spirituele ervaring zorgt.
Misschien krijgen sommigen wel stigmata, recht door hun kop. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be