Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Geloven dat Jurgen Conings vermoord is (https://forum.politics.be/showthread.php?t=265730)

Bhairav 23 juli 2022 13:52

Geloven dat Jurgen Conings vermoord is

Dat is nu toch echt iets voor marginaal oliedom barakkenvolk?
Of is dat een teken van kritisch zijn over maatschappelijke gebeurtenissen?

Skobelev 23 juli 2022 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 10000198)

Wie begint er over? :?

Bhairav 23 juli 2022 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10000207)
Wie begint er over? :?

Ik, maar ik geloof niks van dat die zielepoot teveel wist en daardoor vermoord werd. Dat is zo een mening dat rechts kutvolk van elkaar overneemt om het gevoel te krijgen dat ze een eigen mening hebben.

Ik durf wedden dat die zijn "volgelingen" vaak dezelfde sentimentele irrationele domme blik hebben. Daar kunnen ze zich inleven...

wagner.666 23 juli 2022 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 10000198)

Oh in jullie hutjes aan de rand van de grootsteden vergeven van de stank en ratten

Bhairav 23 juli 2022 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 (Bericht 10000231)
Oh in jullie hutjes aan de rand van de grootsteden vergeven van de stank en ratten

Waar gij in uw broek doet.

Libro 23 juli 2022 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 (Bericht 10000231)

Of de kampen van XR waar geleerd wordt bosbranden aan te steken?

Bhairav 23 juli 2022 15:04

Misschien is geloven dat hij vermoord is wel iets voor echte mannen. Een beetje een stoer onderwerp waar mannen onder elkaar, met een pint erbij, kunnen over morren tegen elkaar zoals ze bijvoorbeeld over auto-onderdelen, brommers of heftrucks praten. Een beetje zoals "rubarber rubarber", maar dan "jurregen jurregen".
Misschien kunnen jullie zo jullie testosteron eindelijk eens een beetje doen stijgen.

Libro 23 juli 2022 15:07

Libro 23 juli 2022 15:12

Geloven dat bosbranden gevolg zijn van klimaatverandering...

...en niet van brandstichting, dat is nu toch iets voor marginaal boshuttenvolk zonder eigen mening?

dewanand 23 juli 2022 15:18

foto's hete hindoe meiden he

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 10000238)
Misschien is geloven dat hij vermoord is wel iets voor echte mannen. Een beetje een stoer onderwerp waar mannen onder elkaar, met een pint erbij, kunnen over morren tegen elkaar zoals ze bijvoorbeeld over auto-onderdelen, brommers of heftrucks praten. Een beetje zoals "rubarber rubarber", maar dan "jurregen jurregen".
Misschien kunnen jullie zo jullie testosteron eindelijk eens een beetje doen stijgen.

ja stoere praat he, houden meiden van, echte mannentalk is stoer en hard als een stijve LUL. LULpraatjes meiden nat praten hahha hoe doe je dat als echte MAN??

Jurgen Conings story is raar, ik snap nog steeds niet wat hij had misdaan en waarvan hij verdacht werd. Hij dreigde een beetje, ok gewoon stoere praat, hij had genoeg scherpe munitie dus hij kon makkelijk een Rambo aktie op touw zetten en dan laatste kogel voor zichzelf.

Had hij een manifest??

OMVOLKING is een echte VARKENScylus paar flinke superstormen en al die vette import varkentjes zijn lekker gewassen en gesneden in de braadpannen.

Bhairav 23 juli 2022 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dewanand (Bericht 10000244)
ja stoere praat he, houden meiden van, echte mannentalk is stoer en hard als een stijve LUL. LULpraatjes meiden nat praten hahha hoe doe je dat als echte MAN??

Jurgen Conings story is raar, ik snap nog steeds niet wat hij had misdaan en waarvan hij verdacht werd. Hij dreigde een beetje, ok gewoon stoere praat, hij had genoeg scherpe munitie dus hij kon makkelijk een Rambo aktie op touw zetten en dan laatste kogel voor zichzelf.

Had hij een manifest??

OMVOLKING is een echte VARKENScylus paar flinke superstormen en al die vette import varkentjes zijn lekker gewassen en gesneden in de braadpannen.

Ik hoop dat veel van zijn fans zijn voorbeeld volgen.

Libro 23 juli 2022 15:20

Streepje passende muziek: https://www.youtube.com/watch?v=Bgbdhx9l2ZA

Bhairav 23 juli 2022 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 10000247)

Van die gemakkelijke vadsige mannelijkheid. Altijd een hoop laffe slapzakken bijeen. Een verschrompeld piemeltje diep verstopt onder vetkwabben en dergelijke...
Dat past wel samen met het geloof dat JC vermoord werd.

Libro 23 juli 2022 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 10000246)
Ik hoop dat veel van zijn fans zijn voorbeeld volgen.

Die van Extinction Rebellion zouden beter het goede voorbeeld geven en zichzelf extincten.

Bhairav 23 juli 2022 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 10000250)
Die van Extinction Rebellion zouden beter het goede voorbeeld geven en zichzelf extincten.

Dat zijn zo geen Jurgen Conings achtige zielige domkoppen.

Libro 23 juli 2022 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 10000249)
Van die gemakkelijke vadsige mannelijkheid. Altijd een hoop laffe slapzakken bijeen.
Dat past wel samen met het geloof dat JC vermoord werd.

Allez, eentje voor u: https://www.youtube.com/watch?v=Qc2cXi0ejQg

Bhairav 23 juli 2022 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 10000253)

Flauw hoor.
*geeuw*

Libro 23 juli 2022 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 10000252)
Dat zijn zo geen Jurgen Conings achtige zielige domkoppen.

No comment

:rofl:

Bhairav 23 juli 2022 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 10000256)
No comment

:rofl:

Plegen zij dan zelfmoord? Neen he?
Nee zelf moet ik daar ook niet van weten, maar in vergelijking met JC heeft dit volk meer verstand in hun kop.

Ik loofde hen zeker niet.

Bhairav 23 juli 2022 15:40

Misschien dat voor ander marginalen weer dat het geloof in een moord op Jurgen Conings voor een spirituele ervaring zorgt.
Misschien krijgen sommigen wel stigmata, recht door hun kop.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be