Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   "Identiteitshoer" als geuzenaam... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=265732)

Bhairav 23 juli 2022 16:17

"Identiteitshoer" als geuzenaam...

...al over nagedacht? Het overwegen waard?

Zipper 23 juli 2022 16:34

Bhairav 23 juli 2022 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 10000273)

Hypocriet.

Den Duisteren Duikboot 26 juli 2022 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 10000271)
...al over nagedacht? Het overwegen waard?

Vraag het eens aan Joppe.

Den Duisteren Duikboot 26 juli 2022 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 10002184)

Wel grappig trouwens. "Die" wil met 'die/hun' aangeduid worden, maar al in de openingszin gaat de auteur van het stuk in de fout:

Joppe de Campeneere (21, die/hun) heeft lak aan voorgekauwde genderregels, en lapt heteronormativiteit aan z’n hooggehakte laars. :-)

Dadeemelee 26 juli 2022 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 10002184)

Ik ben niet zeker, maar ik denk dat Bhairav het over iets anders heeft. :hm:

Den Duisteren Duikboot 26 juli 2022 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10002238)

Uiteraard. Ik probeer gewoon te achterhalen of zijn geëtter ook van toepassing is op genderidentiteitshoeren. :-)

Dadeemelee 26 juli 2022 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 10002245)
Uiteraard. Ik probeer gewoon te achterhalen of zijn geëtter ook van toepassing is op genderidentiteitshoeren. :-)

Als zij hun identiteitsfilosofie enkel op zichzelf toepassen en het niet aan de andersdenkenden willen opleggen zie ik geen enkel probleem.

Mij een religieuze of andere ‘identiteit’ willen opdringen? Over mijn lijk.

dewanand 26 juli 2022 23:21

Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10002238)

hah hhaha die Arme blanke Bart de Wevers is zielig slachtoffer van het white genocide plan op aarde ok, en hij voelt zich machteloos en verloren.

Teleurstellend voor mij was toen ik dus meemaakte hoe zwarten uit India de blanke mannen haten en dood willen maken. Rassenhaat en Hindoe Fascisme moet niet onderschat worden ok, ik heb veel meegemaakt afgelopen vier jaar.

De blanke heteroman is aan het uitsterven en wordt razendsnel nu kapot gemaakt van alle kanten, het is een White Genocide in hele Europese Unie en daarom moet EUSSR snel maar opgedoekt worden of op harde wijze hervormd wworden tot Groot Pan Europees en blank Arisch BLOK.

Blankenhaat is extremer nu dan 50 jaar geleden.

Libro 27 juli 2022 22:49

Lof der Zotheid 27 juli 2022 23:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dewanand (Bericht 10002307)
hah hhaha die Arme blanke Bart de Wevers is zielig slachtoffer van het white genocide plan op aarde ok, en hij voelt zich machteloos en verloren.

Teleurstellend voor mij was toen ik dus meemaakte hoe zwarten uit India de blanke mannen haten en dood willen maken. Rassenhaat en Hindoe Fascisme moet niet onderschat worden ok, ik heb veel meegemaakt afgelopen vier jaar.

De blanke heteroman is aan het uitsterven en wordt razendsnel nu kapot gemaakt van alle kanten, het is een White Genocide in hele Europese Unie en daarom moet EUSSR snel maar opgedoekt worden of op harde wijze hervormd wworden tot Groot Pan Europees en blank Arisch BLOK.

Blankenhaat is extremer nu dan 50 jaar geleden.

Hoe gaat het met Wieroe?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be