![]() |
Slecbte interviews
Tour des femmes, met deze mondige experte:
Q: hoe zie jij deze tour, het is hectisch en opletten geblazen voor de klassementrensters . Interviewee hakkelend: ja... euh... ja 't is opletten... ’t is hectisch Zo kan ik ook expert zijn :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Stel je voor dat Wout van Aert na zo'n etappe opeens begint over schelmenromans, de kunst van het koffietelen, of de Nixon doctrine |
Citaat:
moest van Aert beginnen over een fylosofische bijbelstudie met vergelijk tussen het oude testament en de leer van Baghwan dan zou ik dat bijzonder verdacht vinden. |
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=zZmDwC6EJ7Q ik blijf er vrolijk van woorden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ze beginnen neuten over de locatie van hun hotel man, of over het al dan niet goed zijn van het eten.
Ge krijgt op kosten van de belastingsbetaler logies, in het zotstse wielcircus op aarde, Wat wil je nog meer man. |
Na het beluisteren van interviews met politici heb ik wel eens de indruk dat er niets gezegd is.
|
Citaat:
Al is het debieler deel van de bevolking dikwijls zwaar onder de indruk, (maar dat is omdat ze niet beter weten. ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet echt een interview, maar een VTM-programma (waarheid durven of doen, of hoe het ook heet)
4 semi-BV's worden een avond bij elkaar gesmeten, zonder dat ze op voorhand weten wie. En die niet bekend genoeg zijn om herkend te worden. Henk Rijckaert tegen Kirsten Flipkens : en gij .... ? Flipkens: ik speelde tennis Rijckaert: ah, ik volg geen tennis Flipkens.... Flipkens: seg, en gij ? Rijckaert: ik ben komiek Flipkens: dan zijde gij ne plezante ? Rijckaert: euh nee mensen denken dat, maar eigenlijk ben ik een heel saaie mens. Wat niet gelogen leek. toptelevisie ! |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be