Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   polulariteit monarchie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=26578)

vercetti 22 december 2004 14:48

polulariteit monarchie

Ieder kind weet dat de monarchie alleen nog fans heeft bij koekendozenbommakes, wat walen, en oudstrijders.

In Nederland daarentegen is de monarchie redelijk populair.
Hoe zou dat nu komen?

Antwoord: de monarchie in Nederland staat veel dichter bij het volk, is vlotter, enz. bijv: tijdens de OS, was het in het holland house elke dag ambiance, met een prins die niet verlegen zat om eens goed mee te zuipen, en wat doen ze bij ons: een THEEKRANSJE

instromaniac 22 december 2004 14:57

Heb je die "documentaire" over Filip en zijn madam gezien op TV1? Dat was pas lachen! Toen één van hun kindjes verjaarde moest er zo'n knapenkoortje zingen, echt totaal belachelijk en elitair. Die mensen leven echt nog in vervlogen tijden of het is gewoon een elitaire bende dikke nekken.

Vlaams-nationalist 22 december 2004 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vercetti
Ieder kind weet dat de monarchie alleen nog fans heeft bij koekendozenbommakes, wat walen, en oudstrijders.

In Nederland daarentegen is de monarchie redelijk populair.
Hoe zou dat nu komen?

Antwoord: de monarchie in Nederland staat veel dichter bij het volk, is vlotter, enz. bijv: tijdens de OS, was het in het holland house elke dag ambiance, met een prins die niet verlegen zat om eens goed mee te zuipen, en wat doen ze bij ons: een THEEKRANSJE

Antwoord 2: ze spreken de taal van de meerderheid van hun bevolking. Omgezet naar den belziek zou het er op neer komen dat de koninklijke familie Fries zou spreken. De taal van een minderheid.

Patriot! 22 december 2004 15:11

Calle 22 december 2004 15:12

Dat ziet er verdorie al een oude foto uit !

De rechtvaardige rechter 22 december 2004 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!

Grote uit verkoop wegens faillissement van ons koningshuis.

Haiduc 22 december 2004 15:15

Volgens mij een zwart-wit foto, zelf ingekleurd in de tuin..

Patriot! 22 december 2004 15:16

Niet echt nee.

Haiduc 22 december 2004 15:17

Nee nee, ze gaan dat nu helemaal opknappen met het Geld van de gewone man!!!

vercetti 22 december 2004 15:29

Calle 22 december 2004 15:29

Citaat:

Niet echt nee.

Eigenlijk zijn het ramptoeristen op die foto he.

Net hetzelfde als mensen die een kijkfile veroorzaken als er weeral eens een ongeval is gebeurd

Everytime 22 december 2004 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vercetti

Welke evenement zien we op de foto? Ik zie veel mensen in het oranje, dus zeker iets in Nederland. Het lijkt alvast niets in verband met hun koningshuis.

vercetti 22 december 2004 16:09

Op de site waarvan ik het heb stond Holland House op, en Willem-Alexander was daar elke dag aanwezig

jOOSt 22 december 2004 16:12

Citaat:

Was dat niet tijdens de begravenisstoet van Boudie? Ja zeg, was de trein naar Brussel niet gratis?

Dorian 22 december 2004 16:15

Citaat:

In ieder geval mooier en met meer klasse dan een betoging met schreeuwende skinheads en domme Blokkers.

Vlaams-nationalist 22 december 2004 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dorian
In ieder geval mooier en met meer klasse dan een betoging met schreeuwende skinheads en domme Blokkers.

Toch spijtig dat al deze mensen niet voor U (ik veronderstel BUB) hebben gestemd. Och arme. :twisted:

Dorian 22 december 2004 17:06

**** persoonlijke beledigingen ****

Vlaams-nationalist 22 december 2004 17:08

Wie is hier de ezel? Kunt U niet lezen? Ik schrijf duidelijk [size=7]'VERONDERSTEL'[/size][size=2]. [/size]
[size=2]Maar dat is waarschijnlijk te moeilijk voor U. Daarom begint U te schelden. U zou misschien ook kunnen zeggen: Nee, ik stem niet voor BUB. Maar met 'mensen' als U valt duidelijk niet te discussiëren.[/size]

Tantist 22 december 2004 17:13

Citaat:

Tiens... 1993... Dode koning... Meer is er niet nodig...

Tantist 22 december 2004 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Calle
Eigenlijk zijn het ramptoeristen op die foto he.

Net hetzelfde als mensen die een kijkfile veroorzaken als er weeral eens een ongeval is gebeurd

Voila

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be