![]() |
Campinguitbaters verbieden toeristen om elektrische wagens op te laden aan verblijf
Campinguitbaters verbieden toeristen om elektrische wagens op te laden aan verblijf
Enerzijds begrijp ik dat, anderzijds begrijp ik niet dat de campinguitbater geen kwh meters installeerde aan iedere stroomzuil. Zo duur is zo'n investering nu toch ook weer niet, en kan / zal veel discussies vermijden https://www.hbvl.be/cnt/dmf20220727_94952357 |
Zekeringen van 2A zetten....bruikbaar voor enkel een paar ledlampjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Den ottoo op de poef ? |
Citaat:
|
Citaat:
Vraag eens aan 100 mensen of de wagen waar hij/zij met rijden wel hun eigen wagen is. (bedrijfs/leasing/andere...) 8O Dat gaat lachen worden denk ik. :lol: |
De 2 redenen waarom mijn echtgenote en ik nog kramperen zijn gebonden aan de hobbies, en in geen van beide gevallen kan de wagen bij de kampeerplek blijven staan.
En dan nog zijn we eerder geneigd om een hotel in de buurt te boeken. |
Citaat:
Alles wat hier rondrijdt is 100% eigendom. Zelden is een bedrijf en nooit is een bank eigenaar geweest van ook maar een deel van ons transportmateriaal. |
Citaat:
Ik kan eentje krijgen maar in wat ze aanbieden vind ik mijn smaak niet. en een Jag krijg ik niet....:-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het campingreglement qua stroomverbruik zal voor iedereen gelijk zijn.
Maar het is toch evident (toch in achterstand Vlaanderen) dat de meeste campings nog niet voorzien zijn voor extra aparte laadpunten enkel voor electrische wagens. Tankstations staan er toch ook niet. :roll: Er zijn in België maar 14 campings met laadpalen volgens deze site: Citaat:
Citaat:
|
Een camping is geen tankstation.
Ook niet electrisch. |
Citaat:
Citaat:
Ook niet-SEVs Citaat:
|
Hier zijn er zelf laadpalen aan een groot warenhuis.
|
Citaat:
|
In die toekomst zullen alle warenhuizen met (grote) parkings laadpaalparkeerplaatsen hebben. (te lang voor scrabble)
Dat noemt men extra dienstverlening. https://www.hln.be/mobiliteit/kaart-....google.com%2F |
Citaat:
Was voordeliger voor mij (wegens aftrek). |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be