![]() |
Deze winter in een woning in Belgie.
WIJ ZIJN DE MANNEN DIE DE GAS DOEN BRANDEN!
DE KLINKEN REPAREREN EN DE <oepsie 6xbackspace> VROUWEN AMBETEREN! Heeeeeeee schat, de manometer staat op... sorry...er komt geen gas binnen... Heeeeeeee schat, klinken zijn niet leverbaar... Wat doen jullie, MANNEN? |
Gas of geen gas. Het leven gaat verder.
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jamaar dit is ernstig he.
Dit gaat over je plan kunnen trekken. Over bricoleren. Als dingen kapot gaan, is het naar de winkel en terug, dingen vervangen. Maar dat gaat dus niet meer. De deuren blijven niet dicht, geen verwarming, vrouw zaagt uw oren af en GIJ moet het oplossen of anders ook 's nachts nog kouder. |
Citaat:
|
Geen gas, da's spijtig, da geen warme douche thuis.
Verwarming kan op andere manieren. Met 200L petrol is het zibro kaminneke wel een hele tijd blij. En geen klinken leverbaar? So, ik kan die wel voor u maken, maar da's duur. |
Citaat:
|
Citaat:
een houtstoof die ook als pellet kachel kan dienen bied soelaas bij temperaturen ver onder het vriespunt. verder nen trui aandoen en een vest aandoen. |
Citaat:
ja hij zag dat niet meer zitten he, ... |
Theelichtje onder een bloempot en allemaal dicht bij mekaar zitten in een tent die ge in uw living hebt opgesteld. Ge gaat uw kleren nog moeten uitdoen van de warmte.
|
Citaat:
Het gezaag van vrouwen is echter niet te onderschatten. Zeker niet bij die van mij. |
Citaat:
Citaat:
Was me dat een dom idee zeg. Van een God, dan nog. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar we gaan er van uit dat alle fossiele brandstof gebruikt gaat worden voor strategische en noodzakelijke toepassingen, waaronder het verwarmen van politici hun zwembad. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be