![]() |
Hoevel BV vrienden heb jij op Facebook ?
De poll is duidelijk
|
De poll werd te snel afgesloten
ik heb ooit gemaild met Marlène de Wouters ze klonk verbitterd. |
Bij mij is dat heel simpel: geen daar ik geen META (FB) of Twitter of Instagram of wat anders gebruik.
Mensen die het wel gebruiken zouden zich de vraag kunnen stellen: zijn dat wel vrienden? :? Meestal zijn dat er die gewoon willen laten zien hoeveel 'vrienden' ze via die kanalen wel hebben. :roll: Echte vrienden zijn raar en als je die hebt, goed bijhouden. |
Ik heb geen BV's op Facebook. Enkel echte vrienden, en familie.
|
Citaat:
Alleen familie en vrienden die ik IRL ken. Ik moet altijd lachen met sommigen die beweren 300 'vrienden' te hebben. Zielig! |
Citaat:
|
9
|
Ik heb ze nog niet geteld.
|
Ik heb honderd miljoen vrienden op smoelenboek, 5 miljard followers op instagram en 6 miljard fans op Twitter. IRL: nul.
:rofl: |
Ik heb facebook gedeleet.
Veel beter. |
Citaat:
|
Ik had ooit eens een aangename gedachtewisseling met Helmut Lotti op Facebook, maar vriendjes zijn we nooit geworden. :-)
|
Citaat:
Ik ben lid van een viertal groepen, eensgezinden, gemeenschappelijke interesses ... Het aantal zogezegde vrienden loopt dan vlug op. Maar eerlijk gezegd, het aantal vrienden waarmee ik al eens persoonlijke informatie uitwissel kan ik op één hand tellen. |
Bij mij is er ooit een bv geworden, maar die is niet lang bv gebleven, ... (en maar goed ook... ) aandachtstituee.
|
Citaat:
|
Ik heb bijna 4000 Chinezen die mij volgen op Gettr.
Ik ken geeneens Chinees. Ik weet niet wat die van mij moeten. :silly: |
Citaat:
stopt die vernieuwing dan nooit :evil::evil::evil: |
Citaat:
|
Moet je jezelf meetellen of niet? ;)
|
Ik zou het begot niet weten.
Ik kom daar nooit meer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be