Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Mobiliteit & verkeersveiligheid (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=210)
-   -   Automobilist ramt gedenkplaat Lorenzo (https://forum.politics.be/showthread.php?t=265938)

Blue Sky 8 augustus 2022 09:09

Automobilist ramt gedenkplaat Lorenzo

O ironie.

https://www.hln.be/hamme/stomdronken...loed~a6bb0403/

Herr Flick 8 augustus 2022 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky (Bericht 10010452)

weer zo nen achterlijke pipo die met een stuk in zijn kloten in zijn auto gekropen is. Spijtig dat m die verlichtingspaal niet in zijn oog gekregen heeft.

Ge zult er maar juist rijden met uw fietske, Een paar maanden geleden ook nog mogen meemaken dat ge moet springen voor uw leven voor zo ne mafklapper die bij nacht en ontij door de veldwegen komt gevlogen. Had die in de gracht mogen vliegen ik had eerst zijn smoel volledig naar de kloten geklopt voor ik m had geholpen.

Rudy 8 augustus 2022 22:25

Ja, het is erg. Dergelijke verkeersongevallen gebeuren dagelijks, hoe dramatisch of ironisch ook.
Zou een draad "verkeersongevallen" geen goed idee zijn. Van ieder ongeval een discussie maken lijkt mij van het goeie te veel.

Blue Sky 9 augustus 2022 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 10010918)
Van ieder ongeval een discussie maken lijkt mij van het goeie te veel.

Dat is om de automobilisten te sensibiliseren en ze bewust te maken dat autorijden gevaarLIJK is.

maddox 9 augustus 2022 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky (Bericht 10011252)
Dat is om de automobilisten te sensibiliseren en ze bewust te maken dat autorijden gevaarLIJK is.

Bergbeklimmen is ook gevaarlijk. Balconing is gevaarlijk. En van leven ga je dood.

Oma 9 augustus 2022 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10011268)
Bergbeklimmen is ook gevaarlijk. Balconing is gevaarlijk. En van leven ga je dood.

:rofl:

Blue Sky 9 augustus 2022 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10011268)

Weinig mensen doen aan bergbeklimmen of balconing, doch velen rijden met de auto.

Tevens is het zo dat zij die dit doen zichzelf in gevaar brengen, terwijl dat bij de auto voor anderen geldt.

maddox 9 augustus 2022 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky (Bericht 10011296)
Weinig mensen doen aan bergbeklimmen of balconing, doch velen rijden met de auto.

Tevens is het zo dat zij die dit doen zichzelf in gevaar brengen, terwijl dat bij de auto voor anderen geldt.

Genoeg debielen in een auto die zichzelf, en alleen zichzelf te barsten rijden, al dan niet onder invloed.

Micele 9 augustus 2022 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky (Bericht 10011296)

Je vergeet "de anderen" in nog veel zwaardere voertuigen.

Citaat:

https://www.gva.be/cnt/dmf20180731_03642658

Vrachtwagen verplettert auto met moeder, oma en twee peuters: “Pas na de klap is hij beginnen te remmen”

Vier dodelijke slachtoffers van één familie, onder wie twee kindjes van amper drie jaar oud. De balans van het tragische ongeval op de E34 in Maldegem gisteren is bijzonder zwaar. Moeder Maaike Verstuyf zou vandaag haar 38ste verjaardag vieren. Ze had geen schijn van kans om de vrachtwagen die haar Peugeotje verpletterde nog te ontwijken. Volgens een ooggetuige is de zwaarbeladen truck los op hen ingereden.

quercus 9 augustus 2022 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10010889)
weer zo nen achterlijke pipo die met een stuk in zijn kloten in zijn auto gekropen is. Spijtig dat m die verlichtingspaal niet in zijn oog gekregen heeft.

Ge zult er maar juist rijden met uw fietske, Een paar maanden geleden ook nog mogen meemaken dat ge moet springen voor uw leven voor zo ne mafklapper die bij nacht en ontij door de veldwegen komt gevlogen. Had die in de gracht mogen vliegen ik had eerst zijn smoel volledig naar de kloten geklopt voor ik m had geholpen.

Dat is zeer krachtig uitgedrukt... :mrgreen:
Maar ik heb er alle begrip voor hoor. Wanneer ik met dergelijke would-be auto-cowboy geconfronteerd wordt voel ik evenzeer een withete golf van woede in mij opkomen.

Herr Flick 9 augustus 2022 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 10011396)
Dat is zeer krachtig uitgedrukt... :mrgreen:
Maar ik heb er alle begrip voor hoor. Wanneer ik met dergelijke would-be auto-cowboy geconfronteerd wordt voel ik evenzeer een withete golf van woede in mij opkomen.

Ja dat weet ik, maar ik had het effectief gedaan ook.

Ik ken die weg, en ik rijd daar zelf ook, maar ik fiets daar ook en ik ga daar ook te voet. Ik hou daar altijd rekening met wat er daar achter de bochten kan staan. Er lopen daar reeen ook dat wilt ge niet door uw vitrine van uw auto krijgen.

Als ge dan zo ne mongool voorbij ziet razen maat, dan gaat het licht efkes uit.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be