![]() |
Automobilist ramt gedenkplaat Lorenzo
|
Citaat:
Ge zult er maar juist rijden met uw fietske, Een paar maanden geleden ook nog mogen meemaken dat ge moet springen voor uw leven voor zo ne mafklapper die bij nacht en ontij door de veldwegen komt gevlogen. Had die in de gracht mogen vliegen ik had eerst zijn smoel volledig naar de kloten geklopt voor ik m had geholpen. |
Ja, het is erg. Dergelijke verkeersongevallen gebeuren dagelijks, hoe dramatisch of ironisch ook.
Zou een draad "verkeersongevallen" geen goed idee zijn. Van ieder ongeval een discussie maken lijkt mij van het goeie te veel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tevens is het zo dat zij die dit doen zichzelf in gevaar brengen, terwijl dat bij de auto voor anderen geldt. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik heb er alle begrip voor hoor. Wanneer ik met dergelijke would-be auto-cowboy geconfronteerd wordt voel ik evenzeer een withete golf van woede in mij opkomen. |
Citaat:
Ik ken die weg, en ik rijd daar zelf ook, maar ik fiets daar ook en ik ga daar ook te voet. Ik hou daar altijd rekening met wat er daar achter de bochten kan staan. Er lopen daar reeen ook dat wilt ge niet door uw vitrine van uw auto krijgen. Als ge dan zo ne mongool voorbij ziet razen maat, dan gaat het licht efkes uit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be