Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Kamperen in Marokko ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=265986)

Henri1 11 augustus 2022 14:17

Kamperen in Marokko ?

Een aanrader of niet ?
Zijn er ook "glampings" daar ?
Hoe zijn de toiletten ?

Alle info is welkom.

CUFI 11 augustus 2022 14:55

Het rif gebergte Henri.

Gezegende landschappen.

Skobelev 11 augustus 2022 15:24

Goe zot. Blijf daar weg.

Rudy 11 augustus 2022 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10012568)
Het rif gebergte Henri.

Gezegende landschappen.

Is da cannabis op de voorgrond ?

maddox 11 augustus 2022 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 10012593)

En op de achtergrond, en op de zijkanten.

Xenophon 11 augustus 2022 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 10012557)
Een aanrader of niet ?
Hoe zijn de toiletten ?

Alle info is welkom.

Goed idee Henri, zeker doen.

Er gaat niets boven de geneugten van de islam te genieten.

CUFI 11 augustus 2022 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 10012593)

En op de achtergrond. De groene vallei.

Rudy 11 augustus 2022 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10012613)
En op de achtergrond. De groene vallei.

Lijkt mij een leuke plek om een weekje te kamperen. Een plantje meer of minder, 't zal niet op eentje steken zekers.

Universalia 11 augustus 2022 16:29

Het zou iets voor president Reagan geweest zijn omdat die eens van mening was dat men al dat soort van velden moest afbranden.

Was het daarna dat men hem neergeschoten heeft of was dat de reden daar heb ik geen idee meer van.

War on drugs

EXTRA:

Hoorde ik eens bij een cafébezoek in een ver verleden.

Iemand zei: ik blijf daar weg, daar zien ze mij niet dat volkje.

Een ander persoon reageerde daar op: Die zitten al allemaal hier in ons land!!!! :|

Libro 11 augustus 2022 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10012584)
Goe zot. Blijf daar weg.

Er zijn onlangs geluidsfragmenten vrijgegeven van een Zweedse toeriste die in haar tentje in het Atlasgebergte werd onthoofd... Sindsdien haat ik het Zweedse woord voor "moeder".

Libro 11 augustus 2022 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10012568)
Het rif gebergte Henri.

Gezegende landschappen.

Toch raar dat er daar geen bosbranden ontstaan...

Pol Dolf 11 augustus 2022 18:48

hopelijk blijft Henri1 ginder

Dadeemelee 11 augustus 2022 19:15

Citaat:

Een aanrader of niet ?
Hoe zijn de toiletten ?

Alle info is welkom.

Ik zou wel een extreemrechtse prepper (en zijn wapens) meenemen. :|

Den Ardennees 11 augustus 2022 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 10012602)
Goed idee Henri, zeker doen.

Er gaat niets boven de geneugten van de islam te genieten.

Ik weet dat niet: in sommige van die landen, worden westerlingen als een soort van goden aanzien, én behandeld.

maddox 11 augustus 2022 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 10012757)
Ik weet dat niet: in sommige van die landen, worden westerlingen als een soort van goden aanzien, én behandeld.

Ik ben in sommige van die landen geweest. Zolang kennis en kunde goed genoeg is, gecombineerd met bleek velleke, ben je een technologische halfgod die met respect behandeld moet worden.

€3K op 13 werkdagen netto, extra bovenop het €3K "Belgische basis maand-nettoloon. "
Zo goed willen tapijtkoppers betalen om ervoor te zorgen dat de aardolie blijft vloeien.

Ik zag hoe ze hun "import" slaven behandelden, en ik voelde ook hoe ze "deze bleekscheet dhimmie" eigenlijk verfoeiden, maar wisten dat zonder die bleekscheten , hun hele systeem terug zou gaan naar 18de eeuwse kamelententenkampen in de enorme zandbak.

Ironisch eigenlijk. In Dubai is er een klein museum gebaseerd rond een Brits fort langs de kreek (formaat "het Steen"). Er ligt een dhow in de zandbak voor het fort, en de rest van het museum zit onder de grond.
Elke referentie "Pre-Islam", is puur natuur-historisch, beestjes en planten.
De Islam periode, die er sinds de 8ste eeuw is, geeft alleen wat groezelige foto's en schetsen die Britse "ontdekkers" en "Fort bewakers" gemaakt hebben sinds de 19de eeuw. Het was namelijk een belangrijke "kolenopslag" voor de Britse vloot in die regio. En raad eens wat de hoofdmoot van de afbeeldingen zijn van de autochtonen uit die tijd en regio. Tenten en kamelen, met een paar mannen rond een kampvuur.

Het is vanaf de vroege jaren 60 dat er veel meer informatie gegeven word, en dat voornamelijk de technologische groei van de stad, het opvullen van de zoutwatermoerassen rond de kreek, en het opbouwen van de stad Dubai die we nu kennen als toeristenval en onderduikadres voor Belgisch dubbelnationaliteitige drugbaronnen.

En dat mijn beste Ardenees, is maar 1 grabbel uit mijn persoonlijke ervaringen uit tapijtkoppiestan. En dat dan nog uit 1 van de meer "gematigde" regio's.

Dadeemelee 11 augustus 2022 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10012768)
Ik ben in sommige van die landen geweest. Zolang kennis en kunde goed genoeg is, gecombineerd met bleek velleke, ben je een technologische halfgod die met respect behandeld moet worden.

€3K op 13 werkdagen netto, extra bovenop het €3K "Belgische basis maand-nettoloon. "
Zo goed willen tapijtkoppers betalen om ervoor te zorgen dat de aardolie blijft vloeien.

Ik zag hoe ze hun "import" slaven behandelden, en ik voelde ook hoe ze "deze bleekscheet dhimmie" eigenlijk verfoeiden, maar wisten dat zonder die bleekscheten , hun hele systeem terug zou gaan naar 18de eeuwse kamelententenkampen in de enorme zandbak.

Ironisch eigenlijk. In Dubai is er een klein museum gebaseerd rond een Brits fort langs de kreek (formaat "het Steen"). Er ligt een dhow in de zandbak voor het fort, en de rest van het museum zit onder de grond.
Elke referentie "Pre-Islam", is puur natuur-historisch, beestjes en planten.
De Islam periode, die er sinds de 8ste eeuw is, geeft alleen wat groezelige foto's en schetsen die Britse "ontdekkers" en "Fort bewakers" gemaakt hebben sinds de 19de eeuw. Het was namelijk een belangrijke "kolenopslag" voor de Britse vloot in die regio. En raad eens wat de hoofdmoot van de afbeeldingen zijn van de autochtonen uit die tijd en regio. Tenten en kamelen, met een paar mannen rond een kampvuur.

Het is vanaf de vroege jaren 60 dat er veel meer informatie gegeven word, en dat voornamelijk de technologische groei van de stad, het opvullen van de zoutwatermoerassen rond de kreek, en het opbouwen van de stad Dubai die we nu kennen als toeristenval en onderduikadres voor Belgisch dubbelnationaliteitige drugbaronnen.

En dat mijn beste Ardenees, is maar 1 grabbel uit mijn persoonlijke ervaringen uit tapijtkoppiestan. En dat dan nog uit 1 van de meer "gematigde" regio's.

In Dubai ben je tenminste veilig en volgens mij kan je daar ook niet als buitenlander kamperen.

Boduo 11 augustus 2022 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 10012757)

Dát is iets voor Henri !

Weyland 11 augustus 2022 21:40

Wel, ze spreken er vloeiend Frans. Wat dat betreft zit je al goed.

koe de poing 12 augustus 2022 02:02

Citaat:

Een aanrader of niet ?
Hoe zijn de toiletten ?

Alle info is welkom.

hebt ge een tante uit Marokko ?

Henri1 12 augustus 2022 05:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10012724)
Ik zou wel een extreemrechtse prepper (en zijn wapens) meenemen. :|

Spijtig dat JC er niet meer is dan.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be