![]() |
C-19 in het najaar; “minder vrijblijvende” boostershots
Alle 18-plussers krijgen brief voor boosterprik in de bus: “Het is minder vrijblijvend dan vorige keer”.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220816_93592809 |
Ik had net ergens anders gereageerd, even herhalen
——————- Van Damme blijft in de krant komen, niettegenstaande al z’n leugens. Hij zegt dat ze in september gaan beginnen vaccineren met de nieuwe vaccins maar dat kan eigenlijk niet, dan zijn er nog niet genoeg en de VS zal voorrang krijgen. Hij geeft nu wel toe dat de vaccins vlug hun werking verliezen maar het vaccineren blijft belangrijk voor de immuniteit. Dus iedereen is al besmet, natuurlijke immuniteit is erg goed en de boosters werken steeds korter maar toch zijn die boosters nodig om de immuniteit hoog te houden, een wetenschapper aan het woord mensen! https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220816_93592809 Alle 18-plussers mogen een brief verwachten. “Het is minder vrijblijvend dan de vorige booster. We willen een nieuwe epidemie voor zijn. We hebben allemaal het gevoel dat het wat voorbij is. Deze zomer waren de cijfers gunstig, als gevolg van alle inspanningen die de voorbije twee jaar geleverd zijn. Maar tegen de winter zouden ze weer kunnen stijgen. We hopen dat er genoeg stimulans is om het vaccin toch te halen.” Zijn we dan zeker van een zorgeloze winter? “Wat we al geleerd hebben, is dat het coronavirus ons altijd opnieuw kan verrassen. Het is moeilijk te voorspellen hoelang een vaccin effectief blijft. Uit studies uit onder andere Israël, de VS, en het Verenigd Koninkrijk zien we dat eerst de bescherming tegen infectie afneemt, en pas op termijn die tegen ziekenhuisopnames en verwikkelingen. Maar zonder boosterprik gaat die achtergrondimmuniteit verder dalen.” |
Waar zijn de nasale vaccins?
Waarom werden degene die waarschuwingskreten minimaliseerde en stigmatiseerde niet ontslagen? Terwijl de waarschuwingen pertinent waar bleken? AstraZeneca, myocarditits door andere vaccins. Welke fascist heeft bevoegdheid van het volk? |
Citaat:
De gecensureerde en ontslagen experten zaten altijd juist... En ik ken NIEMAND in mijn kennisenkring, gevaccineerd of niet, die het ondertussen nog niet heeft gehad. Extra boosteren ....my ass ! Natuurlijk immunatie = bescherming over heel het spectrum en langduriger dan deze "vaccins" ! |
Citaat:
https://www.sciensano.be/nl/projecte...s-een-uitbraak |
Citaat:
Als expert en fascist die beleid AFDWINGT heb je dus voorkennis. Transparantie in hun effecten- en bankrekening is een dringende must. Mensenmoordenaars zijn het. |
Ik had ook ergens anders al gereageerd, even herhalen:
Geeuwwwwww.....de corona-soap wordt eentonig want weer blijft onnozel pierke van domme dezelfde bedrieglijke leugens gebruiken en zijn papegaaie riedeltje aframmelen om zichzelf nog belachelijker te maken. https://pnws.be/volgende-week-maanda...ster-campagne/ Enkel zieken en ouderen hadden last van en overleden aan corona....dat zijn de feiten na "voortschrijdend inzicht". :roll: Enkel gevaccineerden hebben last door vaxschade van long covid en een hele resem - 3.645 blz lang - andere, schadelijke bijwerkingen waarover pierke liever zwijgt. Alle vaccins zijn nog steeds tegen het wuhan virus dat niet meer bestaat en aangepaste vaccins zijn nog niet beschikbaar en/of goedgekeurd maar volgens pierke van domme werken ze allemaal, aangepast of niet, ja weeral, tegen ernstige ziekte, hospitalisatie en overlijden....oei, maar niet meer tegen besmetting? Dan willen we ze niet :rofl: En hij verzwijgt ook dat je dan zou kunnen doodvallen door regen en slecht weer. :twisted: Reclame voor de herfstbooster vanaf volgende week die niet kan werken: Citaat:
Wie neemt dat onnozel pierke en het laagste nieuws nu nog serieus? :roll: Citaat:
Ze blijven stug en koppig de coronahoax uitmelken, ongelooflijk. |
Citaat:
Vaccins van die fascisten kunnen perfect als kill switch dienen. Kindermoordenaars die wapens verhandelen, lobbyen, liegen, de waarheid stigmatiseren en 0,0 aansprakelijk zijn, betrouwt ge best uw biologie niet toe. Ze hebben geen enkel vertrouwen na hun sociaal darwinisme en terreur op kinderen dmv coronamaatregelen (wat hun weerstand -moedwillig- verzwakte). |
Het wordt nog gekker:
Hahahahaha....ceo bourla van pfizer beweert 4x gevaccineerd te zijn met zijn eigen vaccin dat 100% bescherming zou bieden maar test nu zelf positief op corona en slikt daarvoor nu de coronapil. Citaat:
|
Als die vaccins echt zo effectief zijn, wat maakt het dan uit wie zich wel of niet vaccineert?
De gevaccineerden zijn dan beschermd. Het is net door de dwang het mij zéér duidelijk wordt dat er nog een verborgen doel is. Mogen wij die mensen hun effectenrekening eens bekijken? |
"minder vrijblijvend", wat bedoelt die nazi daarmee?
Wat is er "minder vrij" dan bij hun vorige terreurgolf? Die zin daar: "We hopen dat er genoeg stimulans is om het vaccin toch te halen.” "Stimulans"? Winkels niet meer binnen mogen? Een revolver tegen je slaap? Doe zo verder, nazi, en ik begin jou terug te klooien. |
Nog eens herhalen
New Medical Study Shows COVID Booster Shots May Be Harmful to the Immune System https://townhall.com/tipsheet/katiep...amage-n2610531 According to European Medicines Agency recommendations, frequent COVID-19 booster shots could adversely affect the immune response and may not be feasible," the National Institutes of Health published in response to the study. “immune function among vaccinated individuals 8mo. after the administration of two doses of COVID vaccine was lower than that among the unvaccinated”. According to European Med Agency, “frequent booster shots could adversely affect the immune response” "The decrease in immunity can be caused by several factors such as N1-methylpseudouridine, the spike protein, lipid nanoparticles, antibody-dependent enhancement, and the original antigenic stimulus. These clinical alterations may explain the association reported between COVID-19 vaccination and shingles. As a safety measure, further booster vaccinations should be discontinued," an NIH summary of the study continues. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/35659687/ As a safety measure, further booster vaccinations should be discontinued . |
DAT ZE HUN VACCIN IN HUN KONT STEKEN !!
Trouwens, als ik het niet neem en ik word ziek en sterf, dan is dat toch een goeie zaak voor de staat? Ze gaan me dan geen 30 jaar pensioen moeten betalen. |
Van Damme is nog steeds de leugenachtige Nazi om z’n Farma geldschieters te vriend te houden, maar de rest is ondertussen al wat gematigd.
Voor de meeste andere volwassenen is de prik volgens Zorg en Gezondheid ‘te overwegen’. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220816_96809983 Voor de meeste andere volwassenen is de prik volgens Zorg en Gezondheid ‘te overwegen’. Toch moet het ontvangen van een brief worden gezien als een duwtje richting het vaccinatiecentrum. Pierre Van Damme wijst op een recente studie bij onder meer jonge Israëlische zorgmedewerkers. “Ze zagen minder uitval door ziekte en anderen werden minder aangestoken.” Een extra prik lijkt dus, al is het mogelijk kortstondig, de verspreiding van het virus te vertragen. Daarom wordt de herfstprik ook aangeraden voor huisgenoten van kwetsbare personen. |
Citaat:
|
Citaat:
Serieus..? Dat de variant minder ziek maakt, speelt gene cinema..? Shiiiit zeg. |
Citaat:
|
Wat een zwakke journalistiek die dit zomaar laat passeren.
Nog zwakker is van veel stoute muilen, om nu zonder precies te weten wat hij bedoelde, de man maar te beschimpen. Waar blijft de Vlaamse tsjevenminister van volksgezondheid, of haar vervanger, om de puntjes op de i te zetten? |
Citaat:
|
Citaat:
En wat is er minder vrijblijvend aan het grondwettelijk recht van zelfbeschikking? Hebben ze de grondwet dan veranderd? En welke vorige keer van de zevenenzeventig golven? :twisted: De leugenmedia blijft zich alsmaar belachelijker maken, tis zelfs zielig geworden. Ik heb sinds maart 2020 geen enkel journaal of (nep)nieuws meer gekeken, de braakneigingen over waarzeggerij, manipulatie en leugens als informatieplicht door neutrale, journalistieke berichtgeving van feiten, werden te overweldigend. Ik kijk alleen nog naar Ongehoord Nieuws op NPO1, dinsdag en donderdag tussen 12:18u en 13:00u - geen gezeik, leugens of misleidingen maar échte berichtgeving met feiten waar een kat een kat genoemd wordt zonder censuur, manipulatie of staatspropaganda en met ongezouten meningen die vrij mogen geuit worden met ja, ook kritiek op politiek wanbeleid. Zo hoort de informatieplicht aan de bevolking te zijn, niet de smerige bagger van roddelkrantjes. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be