![]() |
Texas Conservatives ban the bible.
|
De oude Bijbel te bannen is juist progressief.
Nu nog mijn nieuwe Bijbel gaan lezen. |
Ook Anne Frank...
Ze mogen er trots op zijn... |
Citaat:
En zeggen dat vooral de zuidelijke Amerikaanse staten van oudsher gekend waren voor hun bijbelvastheid... De invloed van de wokes neemt hand over hand toe. |
Citaat:
Ze protesteerden eigenlijk tegen lgbtq en andere onchristelijke boeken. Maar wat ze niet verwacht hadden was dat er ook ‘andersdenkenden’ de bijbel zouden ‘nomineren’. De school heeft dan maar alle gecontesteerde boeken inclusief de bijbel (en Anne Frank) weggehaald. :twisted: |
Citaat:
|
De oude Bijbel is nog steeds in ere als een diepzinnig sprookjesboek.
|
Citaat:
Dan weet je toch genoeg? |
De oude Bijbel is veel en veel erger dan Mein Kampf van Hitler.
En Anne Frank is nu in de hemel. |
Dat liberalen christenhaters en anti semieten zijn is gewoon nogmaals bevestigd.
|
Citaat:
https://www.ad.nl/buitenland/schoold...jbel~a0668979/ Citaat:
|
Citaat:
Maar de liberalen zijn vrijheidslievende democraten. |
Mijn ouders zeiden dat in hun jeugd de bijbel hier ook op de verboden lijst stond (van de kerk, wel te verstaan).
De redenering was dat de pastoor dat allemaal wel uitlegde en dat gelovigen beter niet zelf aan exegese konden doen. Wie weet tot wat voor verkeerde interpretaties ze zouden komen. |
Citaat:
|
Doet me hieraan denken, bevecht ze met hun eigen middelen:
Atheist to send Texas schools ‘In God We Trust’ signs written in Arabic Satanic Temple unveils Baphomet statue at Arkansas Capitol |
Citaat:
|
de "OMG the Libs Cancel culture has to stop" GOP at work ...
Gaslight, Obstruct, Project |
Citaat:
Het is het eeuwige dualisme van de Perzische religie en van de Bijbel. Schaak en schaakmat. Volgende partij. |
Citaat:
Het hoeft dan ook niet te verbazen dat de grote hervormer Jean Calvin als motto “Sola scriptura” had genomen toen hij zijn reformatie opstartte. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be