![]() |
Papaverboer worden
Zou er een markt voor zijn?
Als ik nu landbouwgrond in plaats van vakantiegrond koop, dan kan ik winst nemen om effectieve bouwgrond later te kopen? Magda? Papaver onbewerkt gaat weg aan 130 euro de kilo. Papaver is niet illegaal. Dus dat mag toch gewoon? |
Citaat:
|
Zijn er al papaveroogstmachines ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wijn moet evenzeer door mooie dames hun voetjes vertrappeld worden. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Strak plan.
Trekt waarschijnlijk ook wat bijtjes aan. In de juiste gemeente krijgt ge nog subsidies ook voor bij-aantrekkelijke planten ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien bijenkasten bijzetten? Papaver-honing... Maar ik vrees voor de kwaliteit in ons klimaat? Hoewel dat al fameus beter dan vroeger is. |
Citaat:
|
Citaat:
Ge gaat alleen moeten zorgen voor een goei omheining want anders krijgt ge toeristen die uw bloemetjes gaan vertrappelen om ne schone selfie te maken.. |
Citaat:
|
Van mij mag u papaver zetten zoveel u wil.
Ge moogt er zelfs opium van maken, en raffineren tot morfine en/of heroïne. En dat verkopen. Of zelf gebruiken. Maar als ge verkoopt, verkoop eerst een paar weken "aangelengd" spul, zo'n 30% echt, de rest vulling. En dan plots een batch puur. Nadeel, klanten gaat even wat minder zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Nog geen 20 euro. Ruwe opium is al anders. Want dat melken vereist wel wat handwerk en gaat enkel in de blakende zon. |
Toen ik de titel eerst zag dacht ik CUFI wordt papa! :lol:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be