![]() |
Er is geen klimaat noodsituatie...
1.200 Wetenschappers en professionals verklaren: “Er is geen klimaat noodsituatie”
Uit de tekst: Citaat:
Greenpeace oprichter: opwarming van de aarde is “de grootste zwendel in de geschiedenis” Waar of niet waar of rijp voor fact-checking? 8O |
|
Citaat:
:rofl: :rofl: :rofl: |
Citaat:
|
|
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=ovKw6YjqSfM :lol: |
De link in de openingspost heeft een naam.
Die begint met dissident ... Ik ben wel half zot, maar niet heel hé zeg. |
|
Dat de klimaatsverandering, veroorzaakt door menselijke CO2 uitstoot, een fysische werkelijkheid is, valt echt niet te ontkennen. Dat klimaatsmodellen het niet allemaal juist voorspellen, is geen argument om te zeggen dat die klimaatsverandering er niet zou zijn, natuurlijk.
Maar of iets een "noodsituatie" is, is niks anders dan een waardeoordeel. Het kan zijn dat men neutraal is, dan wel toejuicht, dat er een klimaatsverandering komt. In Groenland zijn ze er in elk geval verheugd over bijvoorbeeld. |
Klimaat en zeespiegels zijn al altijd veranderd.
Klimaatnichten zijn nieuw. |
Citaat:
Klimaatverandering (leuk voor op school) |
Citaat:
|
Citaat:
De beste weg om multicultuur te doen werken is segregatie. Beter is de huidige gang van zaken stoppen en zien dat ieder in zijn eigen land de basis voor zichzelf kan voorzien zodat migratie overbodig wordt. |
Edit: nee, ik ging dit minder doen. Stoute Bovenbuur. Beschouw deze post als verwijderd.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Je kan moslims, joden of christenen niet als heidenen dwingen te leven en vice versa. |
Citaat:
|
Citaat:
De democraten denken dat ze hun mening mogen opdringen omdat ze met meer zijn, maar ze zijn dat niet (meer). |
Citaat:
Maar dat is prima voor me. |
Zolang we maar onthouden dat klimaatactivisme eigenlijk white supremacy is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be