![]() |
Afrekeningslijstje ?
Citaat:
het wordt pas echt griezelig als we dit combineren met de droom van zijn voorzitter Citaat:
Is dit allemaal nog verantwoord ? Kan dit allemaal zomaar ? Zijn er echt kiekens die niet uit een ei komen die in deze val tuimelen en zich laten "registreren" ? |
Alle partijen (en bedrijven) doen dat toch ? Ik heb ook ooit PVDA+ papieren ingevuld op een betoging. Ik geef meestal valse gegevens door. Beter zo, op vrijwillige basis, dan zoals vroeger wel eens onrechtmatig gebeurde, door de kieslijsten te misbruiken, of zoals analitica deed, facebookgegevens oogsten.
|
Onder het motto "Ken uw vijand".
Niets mis mee. |
Citaat:
|
Ik heb alvast niets te vrezen. Ik ben naar hun eetfestijn geweest en heb meegedaan aan de tombola. Nu hebben ze mijn naam, adres en telefoonnummer. Ik sta te boek als sympathisant. :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die Blokkers zijn al de 'afrekening' aan het voorbereiden, al diegenen die zich niet registreerden zullen 'verdacht' zijn en dan het voorwerp van administratieve pesterijtjes worden, mocht de Bruine partij in 2024 51% van de zetels halen in Ninove-les-Bains. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En couscous met baklavha met veel thee gaan doorspoelen En op 11 juli een halve maan, al dan niet met rode of zwarte punten gaan buiten hangen. :lol: |
Citaat:
Jason Voorhees, die is griezelig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Komaan mannen, serieus blijven he. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be