![]() |
Een poll over de bestraffing van abortus
Geen nieuwe draad over abortus a.u.b.
Enkel een schot voor de boeg geven: hoeveel gevangenisstraf zou de mama moeten krijgen, en hoeveel bak voor de arts die haar hielp. |
Waarom zijn er geen beloningen onder de mogelijkheden ?
Zoals: voor de mama: 10 jaar kindergeld, omdat er geen 20 jaar kindergeld zal gegeven moeten worden ? |
Excuus voor mijn vergissing om de stemming niet publiek te maken.
|
Citaat:
|
waarom zoveel abortus ? het geboortecijfer daalt , er is ook IVM : In virto masturbatie
|
I Vitro Masturbatie
|
Citaat:
|
Citaat:
De moeder moet zowel voor als na abortus betere bijstand kennen. Geen vervolging. Het is de dada van deze darwinistische democratie een moeder schuldgevoel te geven en haar leven op het werken te richten. |
Citaat:
|
Citaat:
De ervaring spreekt luider dan die fascisten die het geaborteerd materiaal voor hun eugenetica gebruiken. Maar dat is die darwinisten teveel natuurlijk.... |
Waarom kan het kind of de verwekker niet bestraft worden ?
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben misschien een psychopaat, een monster, maar een verse abortus, dat kan prima mee door die lange mixer. Dikke garnalen. Oeps, daar ging het nieuwe kindje Jezus. God/Allah/Jaweh/Vliegend Spaghettimonster, je had de mens maar geen vrije wil moeten geven. |
Citaat:
En de verwekker, die is even "schuldig" als de drager. |
Citaat:
Het gaat niet over uw of mijn insteek, maar die van vrouwen die te weten komen dat ze geen klompje cellen afdreven... |
Citaat:
|
Citaat:
En misschien hebt ge wel de toekomstige Dutroux vermoord of zo... Is dat geen verhaal van Roald Dahl of zo, ... ne gast die een kind red dat dan later ne seriemoordenaar wordt, ... luguber... |
Citaat:
Als ik u de links zelf geef, kauw ik voor. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be