![]() |
50 procent méér ongevallen met elektrische auto’s
50 procent méér ongevallen met elektrische auto’s niet door technologie, wel door onaangepast rijgedrag
Het onaangepast rijgedrag gaat in stijgende lijn. Ik geef een voorbeeld: in de straat in de buurt het bord ![]() Veel kinderen in die zone, speelstraat... ![]() Ik hou mijn hart altijd vast als er zo een gek komt doorgevlogen. :roll: |
LOL. Alweer EV-fud.
ff googlen, en door ggl-vertaler: CMT : 50% minder ongevallen met hun Tesla tov met hun andere voertuigen. Citaat:
|
Een tijdje geleden stond er een model S aan de lichten te wachten, Aalst-Ninove, tweede rijbaan, een paar auto's voor mezelf op het eerste. Die ging er als een raket vandoor tot aan het volgende licht. Weer van hetzelfde...
|
Citaat:
|
Verzekeringen hebben wel meer de juiste cijfers dan takeldiensten .....de herstel of vervangkost .
Verzekeringen die teveel moet uitbetalen door of met en EV's ......en ze geven al korting ( waarom ) voor EV bestuurders .......als die uiteindelijk meer botsen doet dit hun winst verminderen die -> meer kost om te herstellen moet en zal gerecupereerd worden |
Logisch dat er meer ongevallen gebeuren met elektrische auto's: ze zijn sneller, niet iedereen kan daarmee om, en je hoort die gluiperds ook niet afkomen.
|
Wat met een wagen waarvan de batterij kapot is na een banaal ongeval?
Perte total. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be