![]() |
Franstalige kasbon in Delhaize van Izegem
1 Bijlage(n)
De verfransing reikt al tot Izegem :roll:
De Izegemse Delhaize vond het gepast een Franstalig kasticket aan zijn klant mee te geven.:roll: Zie je al een Nederlandstalig kasticket in de Delhaize van Charleroi verschijnen ? Hoogste tijd voor de Vlaamse onafhankelijkheid dan zal dit soort "vergissingen " tot het verleden behoren. |
Ik zie meer Engels staan dan Frans: recycled, boost, tube, cup
|
Citaat:
Dat is geen Engels maar Frans. |
Citaat:
Dat is geen Engels maar Frans. Welk voordeel denkt Delhaize hier mee te bekomen ?:roll: |
Citaat:
Zo simpel is het. Maar blijf gerust geloven dat het een complot is. :silly: |
Citaat:
Dat zou ik toch eerst nog eens willen zien.:roll: |
Citaat:
Tand om tand. :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Hun Printer blokkeert op volle kracht zodra die een Nederlandstalig woordje scant. "Error ;langue inconnue" verschijnt er dan in het rood en geel op hun scherm. |
Gelukkig staat 't totaal vermeld in 't Nederlands eh..
Maar goed, 't moet echt vreselijk zijn zo een bon te ontvangen.. onbegrijpelijk én onvergeeflijk dat men niet wat meer rekening houdt met die keuterboerkes van Izegem.. zeg nu zelf: die zijn vaak nog niet eens in staat een deftig woord Nederlands uit te spreken.. dus ik begrijp vaneigens de ophef en eis tot onafhankelijkheid bij het zien van wat Franstalige woorden die voor Nederlands-onkundigen absoluut niet te begrijpen zijn.. alé nu, reductie versus reduction.. DRAMA..!! Hier moet onmiddellijk een spoedraad bijeen geroepen worden.. |
die cijfers zijn toch Vlaams ?
Of zie ik niet goed ? Ik vrees, na zulk enorm drama, dat de zon morgen niet meer opkomt. De gletsjers gaan terug aangroeien, de aarde stopt met draaien en god zendt een zondvloed op de onverlaten in dit aardse Franse tranendal. Geeuw....wat een onzindraad. Alweer. |
Citaat:
Er zijn er voor minder twee aan twee gebonden, in de Maas geworpen. |
Citaat:
Ik denk dat er wel wat belangrijkere dingen zijn dan de taal op een kasticketje.. maar goed -al wil ik er niet te autistisch over doen- ik ga akkoord: in Vlaanderen mag dat in 't Nederlands worden opgesteld. |
Citaat:
.Geef ze een vinger en ze pakken een arm. Eerst een Franstalig kasticket, daarna Franstalige folders ,dan een Franstalige jobstudent en voor je het weet enkel nog Franstalig personeel kan je niet meer in het Nederlands terecht in de Delhaize. Kijk maar naar Brussel ,daar kan je in de Delhaize winkels al lang niet meer in het Nederlands terecht voor een inlichting. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
https://www.promojagers.be/webshop/delhaize Dat zijn gasten die kortingsbons uitwisselen. Ik zie daar bv promo-boost staan. Dat is iets dat in Vlaanderen niet bestaat. Nogal wiedes dat het dan ook enkel in het frans in hun computer staat. |
Citaat:
Valse voorwendselen om een zuurzeikdraad te starten ? |
Citaat:
Dat zou ik graag eens zien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be