Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Meisjes aangerand in zwembad (https://forum.politics.be/showthread.php?t=266145)

fred vanhove 26 augustus 2022 19:06

Meisjes aangerand in zwembad

Hopelijk komt hun asiel aanvraag nu iets sneller in orde. Stel je voor ze teruggestuurd worden naar hun gevaarlijke broers:-)

Ze maken ons wat wijs die sjarels:roll:

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220826_95333701

jad°relen°ir 26 augustus 2022 19:47

Wat een stigmatiserend taalgebruik in dat artikel..

"op de zwarte lijst gezet"

8O

CUFI 26 augustus 2022 19:49

Mensen die hier asiel aanvragen, moeten niet naar onze recreatiedomeinen kunnen gaan he.

Rudy 26 augustus 2022 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10022500)
Mensen die hier asiel aanvragen, moeten niet naar onze recreatiedomeinen kunnen gaan he.

Dan moet er ook een identiteitscontrole gebeuren aan ieder recreatiedomein. En dat gebeurt niet voor zover ik weet.
Is het dat wat we willen ?

Rudy 26 augustus 2022 20:05

Op de zwarte lijst. Wat moet ik mij hierbij voorstellen ? Er is gewoonweg geen controle op identiteit.

CUFI 26 augustus 2022 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 10022507)
Dan moet er ook een identiteitscontrole gebeuren aan ieder recreatiedomein. En dat gebeurt niet voor zover ik weet.
Is het dat wat we willen ?

Euh ja?
Daarvoor is geen digital ID nodig, gewoon een lidkaart om te zwemmen zodat ze weten wie daar wanneer was.

Rudy 26 augustus 2022 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10022514)
Euh ja?
Daarvoor is geen digital ID nodig, gewoon een lidkaart om te zwemmen zodat ze weten wie daar wanneer was.

Lidkaart ? Man toch. Tis lang geleden dat 'k nog eens in een zwembad gedoken heb maar om met je lief een beetje in het water te plonzen heb je toch geen lidkaart nodig. Misschien voor een abonnement of zo.

CUFI 26 augustus 2022 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 10022529)
Lidkaart ? Man toch. Tis lang geleden dat 'k nog eens in een zwembad gedoken heb maar om met je lief een beetje in het water te plonzen heb je toch geen lidkaart nodig. Misschien voor een abonnement of zo.

Stel er gebeurt echt iets en de dader is lopen?
Daders zullen een ID check echter ontlopen en dus van het zwembad wegblijven.
Of gaan we dit opnieuw laten gebeuren?

fred vanhove 26 augustus 2022 21:46

Citaat:

Ook iets dat ik niet goed begrijp. Ik lees steeds dat die jongens allemaal zouden zijn getraumatiseerd ?

We worden wat wijs gemaakt wees daar maar zeker van.

Rudy 26 augustus 2022 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10022534)
Stel er gebeurt echt iets en de dader is lopen?
Daders zullen een ID check echter ontlopen en dus van het zwembad wegblijven.
Of gaan we dit opnieuw laten gebeuren?

Vraag je dan eerst eens af waar dit eindigt. Dan kan je een ID check willen om op straat te komen. Neen, dank u.
Of hier op het strand, in zee.
Dat functioneert niet.
Je kan wel zorgen dat er voldoende security is. En dat is het zowat.

Ge denkt toch niet dat een ID check de asielzoeker zal beletten om naar het zwembad te gaan. Denk eens realistisch.

CUFI 26 augustus 2022 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 10022547)
Vraag je dan eerst eens af waar dit eindigt. Dan kan je een ID check willen om op straat te komen. Neen, dank u.
Of hier op het strand, in zee.
Dat functioneert niet.
Je kan wel zorgen dat er voldoende security is. En dat is het zowat.

Ge denkt toch niet dat een ID check de asielzoeker zal beletten om naar het zwembad te gaan. Denk eens realistisch.

Het hele punt daarvan is deze te weren aan de ingang.

Rudy 27 augustus 2022 01:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10022551)
Het hele punt daarvan is deze te weren aan de ingang.

Goed ja. Het hele punt is dat iedereen aan de ingang wordt onderworpen aan dezelfde maatregel. Dan moet ik ook mijn ID tonen, want misschien ben ik ook wel een asielzoeker. En dat wil ik niet.

Zucht 27 augustus 2022 01:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 10022606)
Goed ja. Het hele punt is dat iedereen aan de ingang wordt onderworpen aan dezelfde maatregel. Dan moet ik ook mijn ID tonen, want misschien ben ik ook wel een asielzoeker. En dat wil ik niet.

Wir schaffen das Rudy.

Libro 27 augustus 2022 02:14

Voor sommige klootzakskes mag de temperatuur van het zwembadwater flink naar beneden.

Vlad 27 augustus 2022 06:06

Met de Afghaantjes halen we ons nog grotere problemen op de nek dan met de Marokkaantjes. Dat belooft. (De EU subsidieert NGO's om in Afghanistan de Vlaamse groeipremie voor minderjarigen te gaan uitleggen. Ze komen met duizenden tegelijk uit de bergen naar Vlaanderen.) Na het wiet- en cocaïneprobleem binnenkort een groot heroïneprobleem. Ook Europa wil zijn opioïdencrisis. Er kunnen nog veel meer jobs gecreëerd worden voor werkschuwe dogooders en deugmensen in de gesubsidieerde sociale sector. #deploegvan11miljoen

De schoofzak 27 augustus 2022 06:22

Citaat:

Mogen ze binnen in "onze" kerken?

De schoofzak 27 augustus 2022 06:31

Voor zover ik de pers heb kunnen volgen, is het Nieuwsblad in dit artikel de enige krant die durfde zeggen wat iedereen wel vermoedde.

En mogelijks komt het alleen maar in de krant omdat de papa ooit lokaal populair was als voetballer.

Waar blijft de kritische pers, met vragen aan vb. de verantwoordelijke van het asielcentrum? Werden die gasten volledig onvoorbereid naar het zwembad gestuurd?

CUFI 27 augustus 2022 06:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 10022606)

Dan ist gedaan met zwemmen voor jou he. Veiligheid van de jeugd eerst, niet uw goestingskes.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 10022627)
Mogen ze binnen in "onze" kerken?

Ja gebedsruimtes op hun gebied.
Mensen die niet gescreend op ziektes en criminaliteit zijn behoren in gesloten centra.

Zipper 27 augustus 2022 20:37

Waar maken jullie zich druk over ?? Immers een zwartgele Leeuwenvlag en een geopende spandoek met "stop islamisering", dat is pas zorgwekkend, allez volgens de zelfverklaarde echte democraten dan toch.

daiwa 27 augustus 2022 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 10023195)
Waar maken jullie zich druk over ?? Immers een zwartgele Leeuwenvlag en een geopende spandoek met "stop islamisering", dat is pas zorgwekkend, allez volgens de zelfverklaarde echte democraten dan toch.

Zover is het inderdaad al gekomen !

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be