![]() |
Volgens de VRT zijn Van Langenhove en Van Grieken geen mensen
In het spelprogramma Switch lukte die dikke troela er in te zeggen dat dat geen mensen zijn.
Ze begon haar vraag met de volgende woorden : '' Je hebt natuurlijk uitzonderingen zoals Van Langenhove en Van Grieken maar politici zijn ook maar mensen ...... '' Wie dacht dat de VRT niet lager kon vallen in haar VB gebash heeft het mis. Als dat volgens haar geen mensen zijn wat zijn het volgens haar dan wel? :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Schitterend ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heeft de presentatrice een voorkeur voor Van Langenhove en Van Grieken en zijn voor haar de rest van de politici maar mensen ? Chapeau dat de VRT in een tijdblok met hoge kijkcijfers hun voorkeur voor het Vlaams Belang durft uit te spreken ! |
Citaat:
Weest blij en juicht! :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Unia is vast en zeker reeds een dossier en proces aan het voorbereiden. De presentatrice of de schrijver van de tekst zal voor haatspraak veroordeeld worden. Daar twijfelt niemand aan. :silly:
|
Citaat:
Kijk, dat is zo onvoorstelbaar triestig hee... :cry: Jan Jambon heeft nog maar net 5 mio euro gepompt in de oprichting van het VMRI, om net hetzelfde te doen als UNIA vroeger deed voor één mio per jaar en alweer blijkt er ene zijn Vlaemsche Canon niet gelezen te hebben... :roll: Die canon, waarvoor hij ook al 500.000 euro over de balk heeft gesmeten... Wat moet een Vlaamse beleidsmaker nog méér doen vooraleer de burger zijn eigen instituten kent ? |
Citaat:
Onder groot gejuich van de techtse rakkertjes ? De rechtse rakkertjes van de Vlaamse geven 5 keer meer uit voor een eigen Vlaamse unia Ik vrees dat u de bal misslaat en bij de rechtse Vlaamse moet gaan zagen Of bij de raad van bestuur van de VRT, daar zitten voor de helft techtse sujetten…..tja als die daar maar hun broek zitten te verslijten en belastingsgeld op te graaien dan bewijzen die rechtsen weer maar eens hun nul-nut. |
Citaat:
Ik heb het niet gezien op TV Er zijn grenzen aan mijn tolerantie van hersenloze domheid. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be