![]() |
Homo's en politiek
Hitler was homofiel
Arafat was homofiel Di Rupo is homofiel ... Ik heb niks tegen die mensen, maar zouden die niet beter uit de politiek blijven? :-) :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het politieke clubje is vooral mannelijk. Dus als je een homopartner zoekt is dit een groot jachtterrein. Lesbische vrouwen gaan dan weer beter naar een vrouwenvoetbalclub.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zou het dan misschien niet meer op zijn plaats zijn in het onderdeel "Koeien en Kalveren"?
|
Eigenlijk wel, maar hier heb ik een breder publiek. ;-)
|
Citaat:
U, mijn beste, bent dom. |
Citaat:
Ja, ik ben hier nieuw ;-) Moet nog aan de plaatselijke humor wennen :-P |
China, Mao Tse-tung - hetero, 40 miljoen doden.
Sovjet-Unie, Jozef Stalin - hetero, bijna 62 miljoen doden. Bron: http://www.xs4all.nl/~jan/Publicatie...inktencate.htm Hmm... en nu? |
Citaat:
Grappig hoe gemakkelijk sommige mensen op hun paard te krijgen zijn, ik ga dit zeker nog doen. Alhoewel ik duidelijk mijn echte doelgroep nog niet bereikt heb, ik had echt gehoopt op een bevestigend bericht als: "alle homofielen terug naar hun land" of zo. :-) |
Citaat:
;-) |
zinloze provocatie, waar blijft het slotje?
|
Worden niet nagenoeg alle slachtpartijen en revoltes door Joden aangericht en aangevoerd ? Steekt daar niet een systeem in ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is dit nu de moment om verontwaardigd te zijn? Ik zoek alvast het adres van een of ander hooggerechtshof in Straatsburg op. :-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be