![]() |
Naakte mannen
Nu moeten de vrouwen niet klagen dat wanneer er naakt is te zien het bijna altijd om vrouwen gaat.
Hier naakt in het echt en alleen mannen https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220829_93036556 |
De vrouwen vonden het blijkbaar leuk.
Ik vind dat de vrouwen niet mogen onderdoen. Ze mogen ook eens een efforke doen. :-) |
Een naakte vrouw kan in de meeste gevallen een knappe verschijning zijn een naakte vent is- en blijft een naakte vent. :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Walrus Beach
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Naaktloperij of schennis van de eerbaarheid
Naaktrecreatie en blootloperij: waar mag het en waar niet? Hoe zit het als er kinderen in de buurt zijn? Schoenen met stalen tip en die naaktloper schot onder zijn inktpot geven? *grijnszzz* p.s. Volgende echt meegemaakt!!! Eerste situatie: Op Kreta komt er eentje aan het zwembad naast mij zitten. Geen bikini ... (was wel een knappe) Dit type zo een beetje... (het was ze zelfs precies 8O ) ![]() Iemand van onze mensen die ook aan het zwembad zaten zei tegen mij: "als je nog 1 keer naar die juffrouw kijkt dan krijg je mijn ijsje tegen uw kop!!!" Tweede situatie: Ik heb het nooit graag gedaan maar in het verleden zaten wij (familie) eens op het strand vlak aan het water (onze eigen kust) Ineens komt er een dame zich naast ons gooien en er viel van alles naast haar stoel. (haar borsten dus) Ik wilde nog helpen om de zaak terug wat ordelijker te doen overkomen maar mijn familie heeft mij dat toen afgeraden. :| |
Citaat:
Rubens wist er alles van. |
Kijk eens naar het vogeltje.
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Net zoals dat van "een vrou in hare pure dat is e monument, ne vent in zainen blooten dat ies en blijft ne lelijke vent" vrij naar Katastroof. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er waren toch palen bij? Wat heb je als toeschouwer aan een fluitje van een cent.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be