![]() |
Ondertussen gaat De Croo de Noren de levieten lezen.
|
Citaat:
Dag en nacht verschil. |
Citaat:
We zien weer wie met de bevolking begaan is en gaat onderhandelen met Noorwegen om te proberen de energieprijs voor de bevolking een beetje te verlagen. Maar ja als je een fan bent van een burgemeester / partijvoorzitter die klaagt over lopende band werk als die 1 (één) persoon moet ontslaan per jaar, dan bent u allicht geschokt door de daadkracht van Vivaldi. |
Citaat:
|
Citaat:
Sorry voor mijn onwetendheid. “Ik ben nu minister van Justitie, Noordzee, Financiën, Overheidsbedrijven, Energie, Binnenlandse Zaken en Digitalisering”, zo pochte Vincent Van Quickenborne (Open Vld), de minister van Justitie, maar vooral ook vicepremier voor Open Vld, begin augustus in Humo. De ‘zomerpremier’, zo had hij zichzelf overal gepresenteerd, want hij nam de job over van premier De Croo, die met z’n gezin een grote road-trip door de VS aan het doen was. “Ik WhatsApp bijna dagelijks met Alexander”, zo liet Van Quickenborne weten. https://www.msn.com/nl-be/nieuws/ove...st/ar-AA10Vs7C |
Citaat:
“Ik ben nu minister van Justitie, Noordzee, Financiën, Overheidsbedrijven, Energie, Binnenlandse Zaken en Digitalisering”, zo pochte Vincent Van Quickenborne (Open Vld), de minister van Justitie, maar vooral ook vicepremier voor Open Vld, begin augustus in Humo. De ‘zomerpremier’, zo had hij zichzelf overal gepresenteerd, want hij nam de job over van premier De Croo, die met z’n gezin een grote road-trip door de VS aan het doen was. “Ik WhatsApp bijna dagelijks met Alexander”, zo liet Van Quickenborne weten. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be