![]() |
Gent voert 3 uurs werkdag in
Gent centrum is rode zone en je mag maximum 3 uur parkeren per dag.
Niet dat je een parkeerplaats zal vinden in de nabijheid van uw werk maar soit. Dus ja we hebben de 3 uurs werkdag nu in Gent. Er is geen ontkomen aan. |
Dat worden dus voor iedereen dagtarief te betalen voor gelijk welk werkje, zelfs een half uur werkje.
+ omdat de gasboete ook steeds op de loer ligt want ofwel woon je aan een gele strepen straat ofwel in het hol van pluto waar we toch niet meer geraken minstens 100€ extra te reserveren voor onze stadsfietsen beleid te sponsoren. En knoop het in jullie oren....je mag al blij zijn als we nog willen komen. Want dat blijft niet lang meer duren. |
https://stad.gent/nl/mobiliteit-open...utovrij-gebied
Vergunningen autovrij gebied https://stad.gent/nl/mobiliteit-open...ervergunningen Parkeervergunningen / Vanaf 1 september wijziging parkeervergunning zorg https://stad.gent/nl/mobiliteit-open...ervergunningen Andere parkeervergunningen |
Citaat:
|
Citaat:
Ten tweede er zijn geen parkeerplaatsen meer, allemaal vélo plaatsen en lege verboden te staan plaatsen. Ten derde het interesseert ons geen hol meer dat overdreven vergunningsgedoe die meer geweigerd dan toegestaan wordt. 3 uur daags is officieel van kracht. Staat het jullie niet aan reklameer op het stadhuis. Daar zit de baas. Wij mogen maximaal 3 uur daar nog blijven. |
Citaat:
|
Citaat:
Hij vertelde me dat hij simpelweg de nummerplaat van de verhuisfirma kon inbrengen in de app van zijn bewonerskaart of zoiets. Dat weerlegt natuurlijk voor geen kloten dat Watteeuw een dikke onnozelaar is. |
Citaat:
|
Citaat:
Thats it. Het systeem is onwerkbaar. |
Ik vertrek nu terug naar gent en om 19 uur ongeveer zal ik er zijn. Speciaal om alles wat te omzeilen werk ik veel buiten de werkuren.
Maar normaal kan je dat niet noemen. |
Citaat:
Hoe laat bijvoorbeeld Verafstoot een nieuwe wasmachine (sorry, die zijn wijf wast zelf niet) of een nieuwe afwasmachine (voor zijn kuisvrouw) leveren? |
Citaat:
Enkel laden en lossen voor iets te leveren is niet parkeren hé. Dat is stilstaan volgens de wegcode, Art 2.22. Citaat:
|
Ik heb gisteren nog een boete gehad terwijl ik aan het lossen was.
3 kegels achter mijn auto, 5 ladders half op straat en tegen mijn auto. Nog een pak gerief op de grond. Ik denk dat het dus echt wel duidelijk is voor iedereen. Terwijl ik binnen sta want ja dat gerief moet dus ook binnen geraken.... Steek er een ransel een briefje onder mijn ruitenwissers. Hij moet gewacht hebben tot ik uit het zicht was. Toppunt hij schrijft dan nog een uur op dat ik er niet was. De eigenaar van dat pand vond het ook verbijsterend en wil getuigen. Ach iedere dag worden wij in Gent mentaal gefolterd door dat fietsgedoe. Ik heb dan gebeld met zijn hoofdkwartier en die gaven me gelijk en ze hebben hem zelf proberen bellen maar afpakken deed hij ook al niet. |
Citaat:
Mij alle keren dat ik in die verboden te parkeren enkele richting zone 30 alle keren zelf de boetes ga lappen zeker, ... Zoek maar nen andere zot. |
Citaat:
Ik kan ik dat geloven dat ge zegt als aannemer, no way dat ik naar Gent kom of ge betaald 2 of 3 keer zoveel voorrijkosten. |
Of je hebt 40 of 50 adressen die je in de next 3 dagen moet bezoeken.
En alle adressen kunnen wat verschuiven, typisch en heel normaal. De klimatologische omstandigheden, extra werken, noem maar op... Maken alle vooraf geregelde afspraken teniet. Gevolg dwang en repressie. |
Bedrijven kunnen altijd een vergunning aanvragen om te mogen parkeren.
Afhankelijk van het bedrijf, en zo ken ik er hier, is het goeiekoper als ze hun boetes betalen. |
Citaat:
Dan kunnen we er ofwel te voet heen gaan ofwel eerst een vergunning aanvragen om eens te gaan kijken. Het staat in de sterren geschreven dat het alle 2 simpelweg tijdverlies is en niemand zich daarvoor de moeite nog wil doen. Bijgevolg gaan we niet meer. Hoe zou je het zelf doen? Het is nu trouwens al de 2e nieuwe parkeertoren die blijft leeg staan. Niemand wil uren en teveel km lopen voor zijn zaakjes nog te doen. https://www.hln.be/gent/amper-wagens...-aan~a1b8d5c0/ |
De fiere Arteveldestad wordt een spookstad.
|
3 uur maximum parkeren.
Stel je komt toe om 8 uur, 30 minuten zoeken naar een parkeerplaats is 8,30.je parkeert en gaat naar je klant dan zal het 9 uur zijn op zijn vroegst. Om 11 uur moet je al op weg naar je auto zijn want 11,30 is uw 3 uur voorbij. Je hebt hooguit 2 uur effectief nog kunnen werken. Stel dat er nog een uur nodig is moet je de volgende dag dat opnieuw doen. Dat zijn al 2 halve dagen weg voor 3 uur. Neem een uurloon van 45€.dat is 135€ - 2*11€ parkeergeld. Je hebt nog 113€ verdient op 2.halve dagen. Stel dat je een werknemer daar moet van betalen. 8 uur in totaal van 113€. Gaat niet meer eh? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be